Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-19@10:36:47 GMT

ترافیک سنگین محور هراز؛ کندوان یک‌طرفه شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۱۰۰

ساعت 24- رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

 رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران از یکطرفه شدن محور کندوان مسیر شمال به جنوب به دلیل تخلیه بار ترافیکی خبر داد.

محسن هاشمی دلیل یکطرفه شدن محور کندوان از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه شامگاه شنبه را تخلیه بار ترافیکی از مسیر شمال به جنوب اعلام کرد و گفت: در محور هراز در محدوده‌های سه راهی چلاو، تکاور، منظریه، تونل و پارک جنگلی شاهد ترافیک سنگین تا نیمه سنگین هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در محور سوادکوه محدوده تونل شیرگاه و کارسالار پرحجم و روان و در محور کیاسر نیز ترافیک عادی و روان است.

وی وضعیت جوی راههای استان را صاف عنوان کرد.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده کندوان امروز یک‌طرفه شد

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز موج اول سفر‌های نوروزی، وضعیت ترافیک در محور‌های منتهی به این استان در جاده کندوان، آزاده راه تهران شمال و هراز را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب افزود: به منظور تخلیه بار ترافیکی از جنوب به شمال (کرج به چالوس) در محدوده استان البرز تردد خودرو ها از این محور در منطقه طویر مرزن آباد به کرج ممنوع شد.

وی وضعیت ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده هراز در محدوده‌های امامزاده هاشم تا آب اسک را نیز در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

جهان تاب با بیان اینکه به لحاظ آب و هوایی هم اکنون محور‌های چالوس، آزاد راه تهران شمال، هراز و فیروزکوه با بارش باران همراه است، اظهار داشت: تردد خودرو‌ها در هر ۲ مسیر رفت و برگشت محور سوادکوه عادی و روان در جریان است.

رئیس پلیس راه مازندران از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

سرهنگ جهان تاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محور‌های مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این تردد‌ها در محور‌های اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

دیگر خبرها

  • جاده چالوس باز شد اما... | این محور شمال یکطرفه است | ترافیک در جاده هراز
  • محور کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در هراز
  • جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • وضعیت ترافیک جاده هراز؛ ترافیک نیمه‌سنگین و یک طرفه ماندن چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • جاده کندوان یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز / چالوس و آزادراه تهران - شمال همچنان یکطرفه
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز
  • جاده کندوان امروز یک‌طرفه شد
  • این محور پر ترافیک یکطرفه شد