Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمدحسن زدا قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود درباره قانون بیمه شدگانی که در فاصله بین منزل و محل‌کار دچار حادثه می‌شوند، اظهار کرد: در قانون آمده که فاصله بین منزل و محل کار جزء محل‌کار محسوب می‌شود.

قائم‌مقام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: اگر فردی تمام مراحل استخدامی خود را انجام داد و قرار شد از فردای آن روز سر کار رود در بین راه در طی یک حادثه‌ای فوت شد این فرد بیمه است و خانواده او می‌تواند مادائم‌العمر از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من»

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تاکنون برنامه "تامین من" بیش از ۳.۵ میلیون بار بر روی تلفن همراه کاربران دارای سیستم عامل Android انجام شده است، لیست خدماتی که در نگارش‌های آتی در این برنامه ارائه خواهد شد را تشریح کرد.

بهروز کتابی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه برنامه کاربردی خدمات غیرحضوری سازمان به نام "تامین من" در دو نسخه Android و PWA، همزمان با هفته تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ منتشر شد،‌ اظهار کرد:‌ باتوجه به اینکه افزایش درگاه‌های ارائه خدمات غیرحضوری به‌منظور تسهیل ارائه خدمات و افزایش دسترسی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی برای مخاطبان، از مهم‌ترین اهداف راهبردی سازمان است، به منظور استفاده از تکنولوژی‌های روز از یک‌سو و همچنین جلوگیری از گسترش برخی اپلیکیشن‌های غیر مجاز که با سوءاستفاده از نام سازمان، به‌صورت غیرمجاز و بعضاً با دریافت هزینه از مخاطبان، به ارائه برخی خدمات غیرمطمئن اقدام کرده بودند، به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مخاطبان و ایجاد امنیت خاطر برای ذی‌نفعان گسترده سازمان، این برنامه طراحی و پیاده‌سازی شده است.

وی افزود: کلیه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان می‌توانند به صورت کاملا رایگان با مراجعه به آدرسhttps://hamrah.tamin.ir و دریافت برنامه کاربردی مذکور، از ۵۳ خدمت ارائه شده در این سامانه از جمله مشاهده و اعتراض به سوابق بیمه پردازی، سوابق تلفیقی، درخواست انواع کمک هزینه‌های کوتاه مدت، هدیه ازدواج، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان، مشاهده خدمات درمانی، نمایش احکام و فیش حقوقی مستمری بگیران، خدمات کارفرمایی و... بهره­برداری کنند.

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: این نرم‌افزار در دو نسخه برای دانلود بر روی گوشی‌های هوشمند با سیستم عامل اندروید و نیز استفاده به‌صورت وب‌اپلیکیشن  طراحی شده و در دسترس قرار گرفته است که نسخه وب اپلیکیشن آن، نیازی به دانلود یا به‌روزرسانی ندارد و کاربران می‌توانند با مراجعه به نشانی‌های اعلام شده، در هر زمان از خدمات قابل ارائه، استفاده و بهره‌برداری کنند.

کتابی تصریح کرد: از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در این سامانه می‌توان به مشاهده سوابق و اعتراض به سوابق بیمه‌پردازی، درخواست غرامت دستمزد ایام بیماری، درخواست کمک هزینه بارداری، درخواست هدیه ازدواج، نحوه محاسبه مبلغ مستمری بازنشستگی،‌ مشاهده نسخ خدمات درمانی، نمایش احکام و فیش حقوقی مستمری‌بگیران، استعلام وضعیت مستمری و انواع خدمات مرتبط با کارفرمایان، سرویس مشاهده لیست بازپرداخت‌های هزینه‌های درمانی و امکان پرداخت حق بیمه اختیاری و... اشاره کرد.

وی در ادامه به ارائه لیست خدماتی که در نگارش‌های آتی در برنامه کاربردی تامین من ارائه خواهد شد، پرداخت و گفت: انعقاد و پرداخت قرارداد تکمیل سوابق بیمه کسری از ماه، درخواست بخشودگی جرایم کارفرمایان، مشاهده فرم‌های مبانی محاسباتی، صدور مفاصاحساب واگذارندگان، ثبت درخواست تقسیط بدهی و پرداخت بدهی به صورت آنلاین، مکاتبات غیرحضوری کارفرمایان با شعبه، دریافت گواهی پرداخت حق بیمه ساختمانی،‌ درخواست برقراری مستمری از کارافتادگی، محاسبه خرید خدمت سربازی،‌ درخواست برقراری/ابطال کفالت و ارسال لیست حق بیمه از خدماتی است که در نگارش‌های آتی در برنامه کاربردی تامین من ارائه خواهد شد.

مدیر فناوری اطلاعات و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳.۵ میلیون نصب بر روی تلفن همراه کاربران دارای سیستم عامل Android انجام شده که به طور متوسط در هر روز بیش از ۶۰۰۰ نصب انجام شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت کاربران بیش از ۲۰ میلیون بار به سامانه مراجعه و از امکانات سامانه بهره‌مند شده‌اند که نشان از استقبال عموم مردم از این برنامه کاربردی است.

به گفته کتابی،‌ بر اساس بازخوردهای دریافتی بیش از ۸۶ درصد کاربران، از برنامه رضایت داشته‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • تمدید اعتبار بیمه سلامت بیماران در نوروز
  • کاهش آمار دریافت‌کنندگان بیمه بیکاری در استان کرمان
  • نیمی از جمعیت فارس بیمه تامین اجتماعی هستند
  • خدمات جدید اپلیکیشن «تامین من»
  • تصاویر| بازدید قائم مقام سازمان بازرسى کل کشور از ميدان مركزى ميوه و تره بار
  • آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی کرمانشاه در ایام تعطیلات نوروز
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود
  • قائم مقام سازمان بازرسى از میدان مرکزى میوه و تره‌بار بازدید کرد
  • بازدید قائم مقام سازمان بازرسی و هیات همراه از میدان مرکزی میوه و تره بار