Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت در کمیته برنامه ریزی شهرستان رشت گفت: این اعتبار برای تکمیل پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شد.
وی تصریح کرد: بر اساس الزامات قانون ۲ میلیارد و ۷۰۰ هزار تومان باید برای اجرای طرح‌های هادی روستایی، یک درصد اعتبارات استانی به مبلغ ۴۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای پایگاه‌های بسیج و حدود ۱۰ درصد اعتبارات استانی حدود ۴ میلیارد و ۲۵۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برای طرح‌های آب شرب روستایی هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مومنی زاده افزود: اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان رشت در مقایسه با سال گذشته ۷/۸ درصد بیشتر است.
جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه شرکت برق در قبوض خود از مردم، هزینه بیمه وسایل برقی دریافت می‌کند تصریح کرد: با توجه به نوسانات برق و وارد شدن خسارت به وسایل برقی خانگی شرکت برق موظف است غرامت بیمه پرداخت کند.

انتهای پیام/آ

رشد ۸ درصدی اعتبارات نسبت به سال گذشته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از 5هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیه الله بیگدلی افزود: میزان اعتبار اختصاص یافته به دهیاری های استان در دولت سیزدهم ۲ برابر کل هفت سال گذشته پیش از آن بوده است.

وی از تاسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید استان در دولت سیزدهم خبر داد و اظهار کرد: در زمان حاضر تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسید و ۶۲۵ دهیاری نیز در استان ارتقای درجه پیدا کردند که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین آلات به دهیاری ها یکی از عوامل تاثیرگذار است.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان به ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه درجه بندی دهیاری های استان انجام شد و بر اساس آن اکنون ۷۸ دهیاری در استان واجد شرایط دریافت اعتبارات تملک دارایی به عنوان دستگاه اجرایی هستند.

بیگدلی خاطرنشان کرد: ابلاغ آیین‌نامه اجرایی استفاده دهیاری‌ها به عنوان دستگاه اجرایی از اعتبارات تملک دارایی‌ها، گامی بلند در راستای توسعه روستایی و خدمات رسانی به روستاییان است که به همت و تدبیر دولت سیزدهم انجام می شود..

کد خبر 6057685

دیگر خبرها

  • اعتبارات عمرانی استان سمنان ۷۴ درصد رشد داشت
  • افزایش اعتبار کتابخانه‌های عمومی تایباد از محل درآمد شهرداریها
  • پرداخت بیش از ۵هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان
  • پرداخت بیش از 5هزار میلیارد ریال اعتبار به دهیاری‌های استان زنجان
  • آمادگی کامل سنندج برای پذیرایی از مهمانان نوروزی
  • اجرای ۵۰۰هزار مترمربع آسفالت در سنندج انجام شده است
  • اجرای ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج
  • تزریق ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا فردا به استان همدان
  • ابلاغ ۹ هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه‌ای خراسان جنوبی
  • تخصیص ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار سفر استانی به خراسان جنوبی