Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از پیروزی یک بر صفر شاگردانش مقابل شهر خودرو در جمع خبرنگاران بیان کرد: تاکتیک، تکنیک و شکل بازی شهر خودرو تغییر کرده و این تیم با گذشته تفاوت زیادی دارد و نباید زحمات یحیی گل محمدی را نادیده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از این مسابقه استقبال شد و فکر می‌کنم جمعیت خوبی برای شهر خودرو در مسابقات آینده این تیم می‌آید. اگر امکانش فراهم بود، ۴ بار با شهرخودرو بازی می‌کردیم و باید بگویم این دیدار شماتیک بازی ما با الاتحاد بود.

منصوریان ادامه داد: البته امکان داشت تیم حریف به ما گل بزند و تا حدودی به شماتیک بازی با الاتحاد نزدیک بود.

سرمربی ذوب آهن اصفهان در پایان گفت: برای ما و حریف (شهر خودرو) برد و باخت مهم نبود و ما باید کیفیت بالای خودمان را مقابل الاتحاد عربستان نشان دهیم و شنیدم که ممکن است لیگ به تعویق بیفتد و این به آن معناست که ما باید یک‌ضرب به مصاف الاتحاد برویم.

بیشتر بخوانید:

برتری ذوب‌آهن مقابل شهرخودرو در دیداری تدارکاتی

زهیوی از ذوب آهن جدا شد

۲ بازیکن نیجریه‌ای به ذوب آهن پیوستند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ارزش کار استقلال را نشان داد

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق تیم استقلال ، درباره پیروزی تیم استقلال در دیدار مقابل هوادار اظهار داشت: باعث خوشحالی است که استقلال در شبی توانست این سه امتیاز را بگیرد که رقبای تعقیب کننده‌اش در رده‌های دوم تا چهارم جدول هر سه برنده شدند. وقتی سپاهان، پرسپولیس و تراکتور بازی‌هایشان را با برد پشت سر گذاشتند این فشار روی بچه‌های استقلال بیشتر شد که آن‌ها حتماً باید این بازی را می‌بردند. به همین خاطر ارائه چنین فوتبال منطقی و هوشیارانه‌ای در یک دیدار آخر شبی آسان نبود.

وی افزود: با توجه به شرایط بازی پرسپولیس مقابل پیکان و حملات متعدد این تیم در آن دیدار که شاید می‌توانست بیشتر از این هم گل‌هایی را به ثمر برساند بهتر می‌توان دریافت که استقلال تا چه اندازه در دربی موفق عمل کرد که تیمی مثل پرسپولیس با این قدرت تهاجمی را ۹۰ دقیقه از دروازه‌اش دور نگه داشت. قطعاً آن دسته از استقلالی‌هایی که بازی پرسپولیس مقابل پیکان را دیده‌اند متوجه شدند که ارزش کار بچه‌های استقلال در دیدار دربی تا چه اندازه زیاد بود.

بازیکن قدیمی استقلال با اشاره به دیدار این تیم مقابل هوادار خاطرنشان کرد: استقلال با ارائه یک فوتبال هجومی در شروع دیدار مقابل هوادار شوک خوبی به تیم مقابل داد و توانست در همان دقیقه اول گل بزند. اما نگه داشتن این یک گل در ۸۹ دقیقه بعد واقعاً کار هر تیمی نیست که البته استقلال به خوبی از پس آن برآمد. باعث خوشحالی است که چنین کادر فنی در استقلال حضور دارد که توانسته تا این اندازه استقلال را درست در زمین مسابقه مقابل رقبا به میدان بفرستد. همانطور که گفتم با توجه به برد ۳ تیم تراکتور، پرسپولیس و سپاهان به طور کلی فشار روی بچه‌های استقلال زیاد بود، اما این بچه‌ها کاملاً دقیق و حساب شده فوتبال بازی کردند و در نهایت ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه را گرفتند.

اکبرپور با اشاره به اتفاقات ابتدای فصل و تاثیرگذاری آن در صدرنشینی امروز آبی پوشان در جدول رده‌بندی لیگ برتر تاکید کرد: خوشحالم که استقلال با نکونام در صدر جدول است، اما نباید فراموش کنیم که در شروع این فصل تلاش‌های مدیریت وقت آقای کریمی بود که باعث شد این اتفاق رقم بخورد و بعد از ساپینتو، جواد نکونام سرمربی استقلال شود.

وی اضافه کرد: همیشه برای ساختن یک بنای مستحکم ابتدا به پی ریزی آن توجه ویژه می‌شود. کاری که آقای کریمی در ابتدای این فصل انجام داد. اگر اشتباه نکنم یک بار عکس او را دیدم که پشت موتور نشسته بود و به خاطر برطرف کردن مشکلات موجود بر سر راه قرارداد با نکونام از وزارت ورزش به ارگان‌های دیگر می‌رفت. قطعاً جواد نکونام هم می‌داند با توجه به شرایط سختی که توانست هدایت استقلال را در دست بگیرد باید قدر این موقعیت را بداند که البته با نتایجی که گرفته پاسخ مثبتی به اعتماد کادر مدیریتی وقت استقلال در بهار امسال داده است.

اکبرپور با اشاره به پایان مسابقات استقلال در سال ۱۴۰۲ با صدرنشینی این تیم گفت: خیلی‌ها در طول روز‌های گذشته نسبت به بازی استقلال در دربی انتقاد کردند که چرا این تیم دفاعی بازی کرد. وقتی استقلال می‌دانست ۳ امتیاز از رقیب همیشگی‌اش جلوتر است نیازی نداشت خودش را به آب و آتش بزند و ریسک کند، ولی دیدیم در بازی با هوادار چطور با تغییر آهنگ بازی می‌توانست بلافاصله خودش را به دروازه حریف برساند مطمئناً جواد نکونام و کادر فنی تیم استقلال به دنبال حفظ صدرنشینی بودند و به این خواسته خودشان هم رسیدند این اتفاق برای هوادار استقلال از هر چیزی بیشتر ارزشمند است. بدون شک حالا طرفداران استقلال با خوشحالی به استقبال تعطیلات نوروز می‌روند.

بازیکن قدیمی استقلال در پایان گفت: من هم به نوبه خودم به عنوان یک پیشکسوت استقلال از نتایج این تیم در طول هفته‌های گذشته خیلی خوشحالم و البته تعجب هم می‌کنم که با وجود این همه مسائلی که دور و بر تیم وجود دارد باز هم جواد نکونام و تیمش موفق عمل می‌کنند امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد. قطعاً هیچ چیزی برای هواداران ارزشمندتر از این نیست که تیمشان را در بالای جدول ببینند جایی که همیشه شایسته استقلال بوده است امیدوارم این روند تا قهرمانی تیم پیش برود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • باخت ملوان مقابل خاتون بم در حساس‌ترین دیدار لیگ برتر
  • پرسپولیس ارزش کار استقلال را نشان داد
  • برنامه سازمان لیگ به قصد کشت سپاهان!
  • واکنش عنایتی به باخت مقابل پرسپولیس؛ از فوتبال بازی کردن‌مان راضی نیستم!
  • چادرملو به مس رسید!
  • سومین شوک فوق ستاره فرانسوی به الاتحاد عربستان
  • هوادار با شاگرد کیروش دفاعی نیست
  • پیش بازی اتلتیکو مادرید - بارسلونا؛ یک بازی داغ روی چمن داغ متروپولیتانو
  • هوادار با شاگرد کی‌روش دفاعی نیست
  • ثبت اولین برد برای تیم ملی گلبال بعد از دو باخت