Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- تیم فوتبال تراکتور در دیدار تدارکاتی مقابل ریزه اسپور ترکیه به پیروزی رسید.

 دیدار تدارکاتی دو تیم فوتبال تراکتور و ریزه اسپور از ساعت ۱۷ امروز (شنبه، ۲۹ تیر) به وقت ترکیه در زمین چمن شماره یک کمپ فوتبال ارض‌روم آغاز شد و این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان دنیزلی به پایان رسید.

تراکتوری‌ها این بازی را که در حضور حدود ۳۰۰ نفر تماشاگر برگزار شد، بسیار خوب آغاز کردند و در دقیقه ۱۲ مسابقه، سانتر زیبا و دقیق یوکیا سوگیتا از سمت چپ، روی سر ایمان سلیمی نشست و این مدافع پیش‌تاخته توانست با ضربه سر حساب‌شده، گل نخست تراکتور را وارد دروازه حریف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مسابقه، حملات دو تیم برای گلزنی، ثمری دربر نداشت و نیمه نخست، در حالی با پیروزی یک بر صفر تیم تراکتور به پایان رسید که دقایقی از این نیمه، به دلیل اشتباهات داوری و درگیری بین بازیکنان، متوقف شده بود.

در نیمه دوم، تراکتوری‌ها بازی حساب‌شده‌ای را به نمایش گذاشتند و بیشتر از تیم حریف، صاحب توپ و میدان بودند و در چند صحنه نیز روی دروازه حریف خطرساز شدند و این بازی، در نهایت با همان یک گل نیمه اول به پایان رسید.

تراکتور در این دیدار با ترکیب نفرات رشید مظاهری (محمدرضا اخباری)، ایمان سلیمی (مسیح زاهدی)، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری (محمد مسلمی‌پور)، مهدی تیکدری، سید احمد موسوی، احسان حاج‌صفی، یوکیا سوگیتا، اکبر ایمانی (حامد حسین‌علیزاده)، مسعود شجاعی (رضا شکاری، سبحان خاقانی) و ساسان انصاری (محمدرضا آزادی) بازی کرد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تراكتورسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هتریک گلر فولاد خوزستان در سوپر واکنش

به گزارش ورزش سه، کریستوفر کنت در  بازی استقلال خوزستان و فولاد خوزستان ستاره میدان بود و با واکنش های خوبی که نشان داد اجازه نداد استقلالی‌ها سه امتیاز این مسابقه را به دست آورند.

کنت در این مسابقه 3 موقعیت فوق‌العاده را بازیکنان استقلال گرفت و روی خروج ها و صحنه های دیگر مسابقه هم موثر نشان داد، اولین موقعیتی که کنت در این مسابقه گرفت در تک به تک با آسو رستم بود که به خوبی زاویه را برای مهاجم استقلال خوزستان تنگ کرد و با واکنش سریع ضربه بغل پای این بازیکن را مهار کرد.

پس از حضور جواد آقایی پور در زمین استقلال خوزستان جان تازه ای گرفت و خطرات بیشتری روی دروازه فولاد ایجاد کرد که ضربه سر آقایی پور پس از برخورد به زمین با واکنشی جالب توسط کنت دفع شد.

دقایقی بعد حرکت تکنیکی آقایی پور او را در شرایط تک به تک قرار داد و ضربه بغل پای فنی این بازیکن بازهم با واکنش کنت رو به رو شد و همچنان دروازه فولاد خوزستان بسته باقی‌ماند.

کنت در این مسابقه موفق شد علاوه بر کلین شیت یک امتیاز مهم را هم برای تیم خود حفظ کند و هشتمین کلین شیت فصل خود را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • حمله هواداران ترابوزان اسپور به بازیکنان فنرباغچه + عکس و فیلم
  • نصرتی: به حریف موقعیتی ندادیم
  • هتریک گلر فولاد خوزستان در سوپر واکنش
  • برتری آلومینیوم برابر نساجی در نیمه اول
  • برتری ذوب آهن برابر مس در نیمه اول
  • شمس‌آذر-تراکتور/ بازی انتقامی در قلمرو حریف
  • شکست کایسری‌اسپور در وقت‌های اضافه
  • آمار جالب ستاره تراکتوری‌ها در دومین فصل حضور
  • بلیت شمس آذر - تراکتور رایگان شد
  • واکنش رونالدو به برتری النصر برابر الاهلی