Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشناگر شامگاه شنبه در همایش مشترک اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان به میزبانی سالن غدیر استانداری ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان از طریق ارزش‌افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها کمک شده است، ابراز داشت: باید نظارت‌های لازم صورت گیرد تا این منابع در جای خود هزینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه مسئله بیمه روستایی بارها تأکید شده است، افزود: این مهم می‌طلبد تا دهیاری‌ها در این خصوص ورود جدی‌تر کرده و با یک حس مسئولیت در قبال این دغدغه جدی، شاهد بیمه تمامی روستائیان باشیم و از سوی دیگر فرمانداران نیز تعامل بیشتر با شهرداران و رسیدگی به مسائل شهری را با توجه به کمبودهای مالی و منابع اعتباری در مجموعه مدیریت شهری، به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

بخشداران رئیس جمهور مناطق تحت مدیریت خود

استاندار سمنان بابیان اینکه بخشداران افراد بی‌بضاعت و محروم در روستاها را شناسایی و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و مطالبات آن‌ها به‌کارگیرند، ابراز داشت: بخشداران و فرمانداران نماینده عالی دولت در شهرستان‌ها و بخش‌ها هستند و باید شان نمایندگی دولت را به‌طور کامل حفظ کنند در صورت عدم رعایت آن باعث دلسردی و بی‌اقبالی مردم نسبت به آن‌ها می‌شود.

آشناگر بابیان اینکه مسئولیت در جلسات اجرایی بر عهده فرمانداران و بخشداران است و باید با مسئولیت حفظ و حراست در راستایی که برای شما مشخص‌شده، گام بردارند، تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران رئیس‌جمهور مناطق تحت مدیریت خود هستند و باید به‌صورت جدی به این مهم توجه کنند، چراکه مردم آنها را نماینده عالی دولت دانسته و طبیعتاً محل رجوع آن‌ها هستند.

وی ضمن بیان اینکه بخشداران و فرمانداران نباید اجازه دهند افراد غیر، از اختیارات شان سوءاستفاده کند، افزود: امروز مردم در فشار اقتصادی به دلیل تشدید فشارها از سوی دشمنان هستند، اما فرماندارن و بخشداران می‌توانند با برقراری ارتباط صمیمانه با مردم، دادوستد اطلاعات، فرهنگ همراه با برگزاری گفتگو با همه اقشار مردم، نسبت به بررسی مطالباتشان و افزایش امید در بین آن‌ها اقدام کنند.

ضرورت امیدواری در بین مردم

استاندار سمنان خطاب به فرمانداران و بخشداران استان و بابیان اینکه باید امید را در دل مردم زنده کرد، ابراز داشت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تأکید داشتند، می‌بایست در خود و هم در اطرافیانتان امید ایجاد کنید که تزریق یاس و ناامیدی برای نظام، مسئولان، مردم و حتی تفکرات و جریان‌های سیاسی، آسیب و ضرر جدی خواهد داشت.

آشناگر بابیان اینکه تعامل و گفتگو با سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع در مناطق تحت مدیریت بخشداران و فرمانداران برای رفع موانع تولید در دستور کار قرار گیرد، ابراز داشت: توانمندی‌های بسیاری ازلحاظ نیروی انسانی و منابع خدادادی در کشور وجود دارد که ضمن بهره‌گیری از آن‌ها با مدیریت و تدبیر از این برهه حساس نیز می‌توان عبور کرد.

وی ضمن بیان اینکه اولویت کاری فرماندار و بخشدار باید رونق تولید بوده و در راستای تسریع در امور و از بین بردن رخوت و سنگینی در اقدامات گام بردارند، ابراز داشت: امروز تولیدکنندگان صف اول مبارزه اقتصادی هستند و شما نیز وظیفه‌دارید تا از این سربازان عرصه مبارزه اقتصادی، پشتیبانی همه‌جانبه انجام دهید.

انتخابات داوری است کسی حق دخالت ندارد

استاندار سمنان بابیان اینکه فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات یکی از وظایف مهم وزارت کشور، استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها است، ابراز داشت: مسئولیت اجرای این وظیفه نیز بر عهده فرمانداران و برادران و خواهران بخشدار به‌عنوان روسای هیئت‌های اجرایی در انتخابات است که باید به نحو احسن انجام شود.

آشناگر بابیان اینکه مباحث بسیار مطلوبی در آستانه انتخابات در نشست وزارت کشور مطرح شد، تصریح کرد: به‌عنوان فرماندار و بخشدار وظیفه اصلی برگزاری انتخابات بدون هیچ‌گونه داوری، قضاوت و تأثیرگذاری در اراده مردم را بر عهده‌دارید

وی ضمن بیان اینکه انتخابات موضع داوری است و زمینه برای ارزیابی مردم در این عرصه برای انتخاب وجود دارد و ما هیچ شانی برای دخالت در انتخاب افراد نداریم، افزود: هیچ تکلیفی در اینکه چه کسی انتخاب می‌شود ندارید و باید زمینه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم فراهم کنید.

استاندار سمنان بابیان اینکه مدیران اداری و اجرایی و هیئت‌های نظارت و هرکسی که از امکانات دولتی استفاده می‌کند، مطلقاً حق ندارد از این شرایط و امکانات له یا علیه کسی تبلیغات کند، ابراز داشت: به‌عنوان یک رسالت اجتماعی باید کوشید تا مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کرد هرچه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بیشتر شود، اقتدار نظام افزایش پیداکرده و انحراف معیار و میزان خطا در این عرصه نیز کمتر خواهد شد.

کد خبر 4671672

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب استانداری سمنان علیرضا آشناگر ستاد انتخابات استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری یک ماهه آرکادیوش میلیک از میادین به دلیل مصدومیت

میلیک در ۷ بازی آینده یوونتوس غایب است.

آرکادیوش میلیک مهاجم ۳۰ ساله و لهستانی یوونتوس برای مدتی از میادین دور خواهد بود.

به نقل از اسکای ایتالیا؛ میلیک دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ ران شده است. او حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود. او ۷ بازی آتی یوونتوس از جمله ۳ بازی مقابل لاتزیو (سری آ و کوپا ایتالیا) به همراه دیدار مقابل جنوا، فیورنتینا، تورینو و کالیاری را از دست می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان
  • فرماندار مشهد: به دنبال بهبود معیشت مردم هستیم
  • میرزا بیگی: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس درست بود
  • مرادی: برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • مرادی: در نیم‌فصل دوم داوری‌ها بهتر شد/ برای VAR نیروی انسانی نداریم
  • کارشناس داوری تصمیمات تاثیرگذار پرسپولیس - پیکان
  • کارشناسی داوری دو صحنه مهم بازی پرسپولیس - پیکان
  • ایجاد شبکه «دستیار مردمی سازی» در استان تهران/۴ دستیار معرفی شد
  • دوری یک ماهه آرکادیوش میلیک از میادین به دلیل مصدومیت
  • افشین داوری در انتخابات دوومیدانی ثبت‌نام کرد