Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از تعلیق چندین دفتر خدمات مسافرتی به جهت تخلفات عدیده در زمینه تبلیغ و ارائه خدمات فستیوال برگزار شده در کشور ترکیه خبر داد.

مرتضی آبدار ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال برگزاری فستیوال ترکیه و شرکت جمعی از هموطنان در این برنامه، کیفیت پایین خدمات ارائه شده در این تور  مشکلات عدیده ای را موجب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی استان ادامه داد: در همین راستا نظر به تخلفات آیین نامه‌ای، عدم رعایت دستورالعمل‌ها، بخشنامه های سازمانی و عدم ایفای تعهدات در قبال مسافرین در گشت‌های برگزار شده از سوی چندین دفتر خدمات مسافرتی در فستیوال مذکور، فعالیت 17 شرکت جهت تعیین تکلیف تعلیق شد.

وی با اشاره به اینکه معاونت گردشگری استان در حال بررسی موضوع، دریافت و رسیدگی به شکایات وارده به خدمات شرکت های متخلف از سوی مسافران است، ادامه داد: رسیدگی به شکایات با حضور کارشناسان معاونت گردشگری و هیئت مدیره انجمن دفاتر خدمات مسافرتی انجام می‌شود و تمام تلاش‌ها بر این است تا با لحاظ قوانین و دستور العمل‌های تعریف شده به شکایات مراجعه کنندگان رسیدگی شود.

آبدار خاطرنشان کرد: مسافرانی که در این خصوص شکایت دارند، می توانند به دفتر معاونت گردشگری استان مراجعه کنند.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تركيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات مرغ فروش متخلف در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حسین نجف زاده گفت: پرونده یک واحد مرغ  فروشی برای گرانفروشی ۲۰ کیلوگرم سینه مرغ بدون استخوان به میزان ۹۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان پیرانشهر رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود:شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۹۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ گرانفروشی محکوم کرد.
نجف زاده گفت: بازرسان اتاق اصناف شهرستان پیرانشهر گزارش تخلف را در بازرسی از یک واحد مرغ فروشی کشف و پرونده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 

دیگر خبرها

  • انجام بالغ بر ۲۸۰۰ فقره بازرسی بازار گیلان/ رسیدگی آنی به شکایات سامانه ۱۲۴
  • اجرای طرح ویژه بازرسی از بازار تا ۲۴ فروردین ادامه دارد
  • شکایات مسافران نوروزی تا پایان فروردین رسیدگی می‌شود/برپایی ٩ هزار غرفه صنایع‌دستی
  • معرفی ۳۰۰ متخلف به تعزیرات حکومتی مازندران
  • برپایی میز پاسخگویی و رسیدگی به شکایات نوروزی در پایانه‌ شهید کلانتری کرج
  • چگونگی شکایت از آژانس‌ها و جزئیات ۳۸۸ پرونده تخلف
  • مجازات مرغ فروش متخلف در پیرانشهر
  • تعداد دفاتر خدمات گردشگری لرستان به ۳۸ مورد رسید
  • با افراد فاقد مجوز و متخلف در خصوص خانه مسافرها تعارف ندارم
  • اهمیت بیمه مسافرتی ترکیه برای سفر اولی‌ها!