Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه برنامه اداره کشور بدون در نظر گرفتن صادرات نفت در نظر گرفته‌شده، گفت: مجلس بودجه سال 99 را بدون در نظر گرفتن نفت برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش فارس، اسدالله عباسی عصر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی در سالن اجتماعات فرمانداری املش اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به شرایط تحریم‌ها در خصوص چگونگی هزینه کرد اعتبارات حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت کار جهادی مدیران دستگاه‌های اجرایی و حل مشکلات مردم با توجه به شرایط فعلی کشور تأکید کرد و افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن و محدود بودن منابع اعتباری می‌طلبد تا مدیران باکار جهادی مانند سال‌های اول انقلاب و دوران دفاع مقدس عمل کنند و اجازه ندهند تا اجرای پروژه به دلیل محدودیت منابع، طولانی و با هزینه کرد بالایی انجام شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس طولانی شدن پروژه راه املش به شلمان و کنارگذر کلاچای را خیانت بزرگ در حق نظام و دولت دانست و تصریح کرد: طولانی کردن اجرای یک پروژه یعنی گران کردن انجام آن طرح و تحمیل هزینه اضافی به‌نظام و دولت که این کار غیرمسئولانه است و باید شرایط کشور را درک و بر اساس آن مدیریت و تصمیم‌گیری کرد.

وی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا با سرعت بخشی به کارهای عمرانی در توسعه و پیشرفت شهرستان املش تلاش کنند و گفت: دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانند با تعامل و همدلی در انجام طرح‌ها حداکثر همکاری را داشته و در صورت نیازمند بودن به کمک یقیناً از منابع ملی حمایت‌هایی می‌توان گرفت.

اداره کشور بدون درآمدهای نفتی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مجلس بودجه سال 99 را بدون در نظر گرفتن نفت برنامه‌ریزی می‌کند، بیان کرد: برنامه اداره کشور بدون در نظر گرفتن صادرات نفت در نظر گرفته‌شده و تلاش می‌شود که یک بخش از کسری بودجه با دریافت مالیات از افرادی که فرار مالیاتی دارند جبران شود.

وی اصلاح ساختار دستگاه‌های اجرایی، اصلاح نظام مالی نفت و گاز، اصلاح مالیاتی، ارتقای توسعه، عدالت و تعهدات دولت و کنترل و نظارت بر درآمدهای نفتی را از مهم‌ترین برنامه‌های مجلس اعلام کرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بودجه 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علیپور گفت: اجرای برنامه «سلامت خانواده» با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه سلامت برای جلوگیری از بروز بیماری و یا تشخیص بیماری در مراحل اولیه در افراد انجام می‌شود تا از تشدید بیماری در آنان جلوگیری شود.

وی افزود: این برنامه جزو تکالیف قانونی وزارت بهداشت بوده و از سال گذشته در کشور آغاز شده و امسال اجرای آن تسریع خواهد شد. ۲۷ میلیون نفر از شهروندان در مناطق شهری دارای یک تیم سلامت، مراقب سلامت و پزشک خانواده خواهند شد که این افراد تمام خدمات سلامتی را به آنها ارائه خواهند داد.

علیپور با بیان اینکه ارزیابی عوامل خطر بیماری در افراد از اصول برنامه «سلامت خانواده» است، اظهار داشت: در این برنامه متناسب با گروه‌های سنی بسته‌های مراقبت سلامتی برای افراد تدارک دیده خواهد شد و اگر فردی نیاز به ارجاع داشته باشد در سطح یک به پزشک خانواده و در سطوح تخصصی بالاتر به متخصص مربوطه ارجاع خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: برای اجرای برنامه در سال جاری منابع خوبی در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم این برنامه را در ۱۰ استان به طور کامل و در بیش از ۱۹۰ شهر دیگر، اجرایی کنیم.

عیلپور خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم در این برنامه شرکت کنند تا بتوانیم آنها را به یک مراقب سلامت برای رصد سلامتی شأن، متصل کنیم. همچنین مردم می‌توانند پزشک خانواده خود را در این برنامه انتخاب کرده و خدمات لازم را دریافت کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تا پایان فصل بهار این برنامه به صورت عمومی در کشور اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: در خصوص ویرایش جدید شیوه نامه اجرایی برنامه سلامت خانواده نیز با معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور رایزنی‌های لازم صورت گرفته و با رفع اشکالات ویرایش اول، شیوه نامه جدید اجرایی به زودی ابلاغ خواهد شد.

کد خبر 6085548 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی برای افراد در برنامه «سلامت خانواده»
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • ابلاغ دستورالعمل تدوین پیش‌نویس مقررات مرتبط با کسب و کار
  • تدوین بسته‌های خدمتی متناسب با گروه‌های سنی در برنامه «سلامت خانواده»
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • ضرورت طراحی و تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری تبریز