Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «اسرائیل کاتص» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی که به تازگی به صورت رسمی به این سمت منصوب شده ، هفته جاری به واشنگتن سفر کرد.

اخبار بین الملل_ به گزارش پایگاه خبری آکسیوس، کاتص در واشنگتن خواستار دیدار با «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا شد اما با پاسخ منفی از سوی وی مواجه شد.

به گفته مقامات ارشد اسرائیلی، این اتفاق در مقایسه با وزیران خارجه سابق اسرائیل بسیار غیر معمول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار با وزیر خارجه آمریکا و گرفتن عکس با وی و انتشار بیانیه مطبوعاتی از مهمترین اقدامات وزیران خارجه سابق اسرائیل در سفر به واشنگتن بوده است.

مقامات ارشد اسرائیلی گفتند که دفتر پامپئو به سفارت اسرائیل در واشنگتن و همچنین وزارت خارجه این رژیم اطلاعاع دادند که برنامه وزیر خارجه آمریکا به وی اجازه نمی‌دهد که با کاتص دیدار داشته باشد.

اگر چه طی دو روز و نیمی که کاتص در واشنگتن بود پامپئو وقت پیدا کرد با «تونی بلر» نخست وزیر اسبق انگلیس و وزیران خارجه بحرین، یونان، تونس و کلمبیا دیدار کند. عدم دیدار پامپئو و کاتص در حالی بود که هر دوی آنها این مدت را در ساختمان کنفرانس آزادی مذهبی در وزارت خارجه آمریکا سپری کردند.

در نهایت کاتص مجبور شد که تنها در جریان کنفرانس به دست دادن با پامپئو و تبادل چند جمله اکتفا کند و موفق شد با «سام برونبک» معاون وزیر خارجه آمریکا در امور آزادی مذهبی دیدار داشته باشد.

کاتص در مدت حضور خود در واشنگتن هیچگونه دیدار دیگری با مقامات دولت آمریکا و حتی نمایندگان کنگره نداشت.

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که کاتص دو گزینه پیش رو داشت: دیداری کوتاه با پامپئو در حاشیه کنفرانس یا هماهنگی برای دیداری مبسوط با وزیر خارجه آمریکا در زمانی دیگر.

سرانجام دیدار کاتص با پامپئو در واشنگتن به دلیل برنامه دیدارهای وزیر امور خارجه آمریکا میسر نشد واین دیدار به وقتی دیگر موکول شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر امور خارجه وزیر خارجه آمریکا وزارت خارجه وزیر خارجه انگلیس کلمبیا دولت آمریکا امور خارجه آمریکا تونی بلر رژیم صهیونیستی واشنگتن وزیر امور خارجه وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسئولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اروپا نباید از توصیه واشنگتن پیروی کند
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • حمله ایذایی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ به دنبال سلاح هسته ای نیستیم/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • حمله ایذائی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد، آمریکا بود و نه ایران
  • حمله ایزائی اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد آمریکا بود و نه ایران
  • حمله اسرائیل ارزش چندانی نداشت و مسئولیت آن را هم نپذیرفتند/ کسی که زیر میز دیپلماسی زد آمریکا بود و نه ایران
  • پاسخ ترکیه به گستاخی وزیر خارجه صهیونیستی درخصوص استقبال آنکارا از هنیه