Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@06:38:43 GMT

هلاکت ۶ تروریست در کرکوک و البعاج

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۳۸۶

هلاکت ۶ تروریست در کرکوک و البعاج

شبکه الفرات از کشته شدن سه تروریست در یک حمله هوایی در غرب دریاچه سنیسله در شهرستان البعاج در مرز‌های عراق و سوریه خبر داد.

بر اساس گزارش هسته اطلاع رسانی امنیتی، این سه تروریست در یک حمله هوایی با هماهنگی فرماندهی عملیات نینوا کشته و مخفیگاه آن‌ها هم منهدم شد.

الفرات همچنین از کشته شدن سه تروریست در استان کرکوک خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سه تروریست با استناد به اطلاعات دقیق پلیس فدرال در استان کرکوک و در یک حمله هوایی به مخفیگاه آن‌ها به هلاکت رسیدند.

حمله اسرائیل به مواضع حشد شعبی عراق

خبر دیگر اینکه پایگاه العهد لبنان به نقل از منابعی که آگاه خوانده، گزارش داد که حمله دو روز پیش به مواضع حشد شعبی عراق در ناحیه امرلی تابع استان صلاح الدین کار اسرائیل بوده است و یک پهپاد اسرائیلی سه راکت به این مواضع شلیک کرده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تروریست کرکوک حمله هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های سنگین نیروهای حزب الله لبنان علیه مواضع اشغالگران صهیونیست همچنان ادامه دارد به طوری که از صبح امروز این حمله‌ها تشدید شده است.

خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که نیروهای مقاومت اسلامی لبنان منطقه الراهب در اراضی اشغالی را زیر حمله‌های توپخانه ای خود قرار دادند.

در جریان این حمله توپخانه ای تعدادی از عناصر صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

علاوه بر این رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که یک هدف نظامی صهیونیستی در شهرک آویویم زیر آتش نیروهای مقاومت لبنان قرار گرفت.

این رسانه‌ها اذعان کردند دست کم پنج موشک از سمت لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی شلیک شده است.

حزب الله لبنان همچنین اعلام کرد که ساختمانی را که عناصر دشمن صهیونیستی در آویویم در آن پنهان شده بودند هدف قرار داد که در جریان این عملیات موفقیت آمیز تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی شدند.

کد خبر 6087535

دیگر خبرها

  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • درخواست اوپک از عراق برای ازسرگیری صادرات نفت اقلیم کردستان
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند