Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@04:44:10 GMT

نفتکش ایرانی توقیف‌شده در عربستان آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۳۹۶

کشتی ایرانی با نام «Happyness 1» متعلق به شرکت ملی نفتکش که روز سه‌شنبه ۱۰ اردیبهشت سال‌جاری، در پی ایجاد نقص فنی در قسمت موتورخانه خود، بالاجبار به بندر جده عربستان منتقل شده و طی چند ماه گذشته با وجود رفع نقص، اجازه ترخیص نیافته بود، با پیگیری‌های نهادهای مسئول در کشورمان از توقیف رها شده و همراه با تمام کارکنان و خدمه خود در حال بازگشت به کشورمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۱۷۲۱۷

کد خبر 1281730

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان نفتکش نفت دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا انگلیس نفتکش ایران و آمریکا ایران و انگلیس سپاه پاسداران محمدجواد ظریف باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی ژیمناستیک هنری از امروز در قطر آغاز خواهد شد و به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار  بالایی برخوردار است.

امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.

داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویدادهای معتبر جهانی دارای نماینده است که  برای اولین بار در ادوار المپیک، یک داور از  ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری برنا

دیگر خبرها

  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • بازگشت یکی از خدمه‌ های هندی کشتی توقیف‌شده در ایران به کشورش
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی
  • ماجرای دعوت عربستان از قاری نوجوان ایرانی چه بود؟
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • پیام قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی
  • پیام تبریک قالیباف در پی قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی در مسابقات آسیایی