Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از تبریز، سعید نامور مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد تبریز صبح امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و بیمارستان امام سجاد (ع) اظهار کرد :با حمایت های بی شائبه دکتر عزیز جوانپور ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و همت حوزه اداری و رفاهی کارکنان واحد تبریز و مصوبه شورای بیمارستان، دکتر مهدی زینالی معاون مدیریت توسعه و منابع واحد تبریز و دکتر فرهاد احمدپور رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تفاهم نامه همکاری و ارائه خدمات درمانی توسط بیمارستان امام سجاد و کلینیک دندان پزشکی به کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و افراد تحت تکفل آنان امضا شد.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی واحد تبریز گفت: نحوه پرداخت هزینه خدمات ارائه شده منوط به تایید احراز هویت همکار و افراد تحت تکفل آنان برابر لیست پیوست توسط پذیرش بیمارستان و محاسبه و تایید امور مالی بیمارستان است. در ضمن بیمارستان موظف است از بیمار وجهی دریافت نکرده و با لحاظ 20 درصد تخفیف (موارد مشمول بیمه) از محل بیمه تکمیلی کارکنان و یا بصورت اقساطی خواهد بود. برای سایر خویشاوندان کارکنان و اعضای هیات علمی (برادر، خواهر و همسر و فرزندان آنان) نیز می توانند در صورت استفاده از خدمات بیمارستانی (بستری و جراحی) با پرداخت وجه نقد از ده درصد تخفیف بهره مند گردند.

وی تصریح کرد: مبنای محاسبه تعرفه خدمات، برابر تعرفه مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خواهد بود. مسئولیت بررسی و انجام فرایند ارایه خدمات و تکمیل پرونده توسط امور مالی بیمارستان با همکاری دبیر کمیته بیمه و رفاه کارکنان واحد است.

این مسئول افزود: این تفاهم‌نامه در دو نسخه و درهشت ماده و سه تبصره و شانزده بند و مدت اجرای آن از تاریخ امضا پنج ماه است (تا اتمام مدت زمان دوره بیمه تکمیلی مازاد درمان دانشگاه آزاد اسلامی) که با موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

انتهای پیام

316 / 167 بیمارستان امام سجاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز سعید جعفری نامور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیمارستان امام سجاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی

به گزارش قدس خراسان، حسین امامیان اظهار کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای نیل به برنامه توسعه مناطق کم برخوردار تعدادی تجهیزات پزشکی جدید به امکانات بیمارستان ولی عصر (عج) افزوده شد که این تجهیزات شامل یک دستگاه مانیتورینگ علائم حیاتی پرتابل به همراه ترالی، یک دستگاه مانیتورینگ ثابت برای بخش اورژانس، چهار تخت بیمار به همراه کمد، کنار تخت میز غذا خوری،پله دو طبقه و تشک برای بخش زنان و زایمان، یک دستگاه نوار قلب برای بخش CCU خریداری و تحویل بیمارستان داده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن ضمن تشکر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ارزش ریالی این تجهیزات را سه میلیارد ریال اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • بازارچه صنایع خلّاق در واحدهای دانشگاه آزاد تهران راه‌اندازی می‌شود
  • بازارچه صنایع خلّاق در دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس راه‌اندازی می‌شود
  • لزوم حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی بانه
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری مرزبانی با محیط زیست شهرستان مرزی آستارا
  • تکمیل زنجیره دانش‌شهر ایران با گشایش ناحیه نوآوری
  • تجهیز بخش‌های بیمارستان ولی عصر بردسکن به امکانات جدید پزشکی
  • جذب هسته‌های فناور جدید در دانشگاه آزاد تربت‌حیدریه
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • دانشکده‌ هوش مصنوعی در تبریز تاسیس می شود