Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در مراسم کلنگ‌زني اين مدرسه که با حضور جمعي از مسئولان استاني، مديران بانک اقتصادنوين و مردم روستاي جلگه‌ خلج برگزار شد، فريد جلالي عزيز‌پور سرپرست شعب منطقه جنوب غربي ايران، به نمايندگي از مديرعامل بانک اقتصادنوين ضمن ابراز همدردي با مردم اين روستا، گفت: حادثه سيل فروردين سال جاري، بسيار دلخراش بود، اما اين حادثه "سيل همدلي" آحاد مختلف جامعه را در پي داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با اشاره به اهميت ايفاي وظايف و مسئوليت‌هاي اجتماعي در بانک اقتصادنوين گفت: پس از حادثه سيل فروردين 98، بانک اقتصادنوين با هدف کمک به بازسازي زيرساخت‌هاي مناطق سيل‌زده، احداث دو مدرسه در استان‌هاي لرستان و گلستان را تقبل کرد که بخشي از منابع اين اقدام توسط کارکنان بانک اقتصادنوين تامين شد.
او با ارائه گزارشي از ساخت مدارس توسط اين بانک در مناطق محروم کشور گفت: بانک اقتصادنوين تاکنون نسبت به احداث 31 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار در استان‌هاي مختلف کشور اقدام کرده است. مدرسه روستاي جلگه‌ خلج شهرستان پلدختر سي‌ودومين مدرسه اين بانک است که با نام "مهر نوين" در کوتاه‌ترين زمان ممکن احداث و به کودکان و نوجوانان اين روستا تقديم خواهد شد.
در اين مراسم حجت‌الاسلام موسوي، امام جمعه شهرستان پلدختر نيز ضمن تقدير و تشکر از اقدام بانک اقتصادنوين گفت: کودکان و نوجوانان روستاي جلگه‌ خلج بسيار مستعد و پرتلاش هستند. چهره‌هاي علمي بسياري از بطن اين روستا پرورش يافته‌اند و اکنون مشغول خدمت‌رساني به جامعه هستند. او ابراز اميدواري کرد احداث مدرسه "مهر نوين" بتواند زمينه پرورش استعدادهاي کودکان و نوجونان اين روستا را بيش از پيش فراهم آورد.
گفتني است مدرسه سه‌ کلاسه "مهر نوين" روستاي جلگه‌ خلج شهرستان پلدختر با مشارکت بانک اقتصادنوين و سازمان نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس کشور احداث و طبق برنامه‌ريزي به عمل آمده در پاييز 1398 به بهره‌برداري خواهد رسيد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر چهارشنبه زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد، این مجموعه در قالب طرح شهید سلیمانی احداث شده بود.

با افتتاح این مجموعه، تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در سطح استان به ٨٦ باب زمین رسید.

همچنین در ادامه این سفر کلنگ احداث مجموعه ورزشی مدرسه شهید چمران ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی به زمین زده شد.

این مجموعه با اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال و همچنین پیش بینی زمانی یک ساله احداث می‌شود.

کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین زده شد

سالن ورزشی سردار شهید زاهدی با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در مجموعه ورزشی شهید باهنر ارومیه کلنگ زنی شد.

این سالن در فضایی به مساحت هزار متر مربع و اعتبار اولیه ١٠ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

بازدید معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از طرح مهارت آموزی شنا

صادق ستاری فرد به همراه مطهری مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، با حضور در مجتمع شهید رجایی ارومیه و استخر این مجموعه از طرح مهارت آموزی شنا بازدید به عمل آورد.

به گفته معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، این طرح برای دانش آموزان دوره‌های چهارم و پنجم ابتدایی به صورت مهارت آموزی و برای دانش آموزان دوره ششم ابتدایی به صورت آموزش شنا خواهد بود.

٧ هزار و ٢٠٠ دانش آموز پایه ششمی در ارومیه تا پایان سال تحصیلی جاری در طرح شرکت خواهند داشت.

کد خبر 6081359

دیگر خبرها

  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • راه دو روستای بم مسدود شد
  • عین اللهی از بیمارستان‌های در دست احداث بازدید کرد
  • به افراد متخصص نیاز داریم
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • معاون حقانی: نظام اسلامی افغانستان به افراد متخصص نیاز دارد
  • ۱۳ مدرسه در سایت نهضت ملی مسکن خراسان شمالی احداث می‌شود
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت