Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه انگلیسی گاردین به نقل از کارل بیلت، نخست وزیر اسبق سوئد نوشت: توقیف کشتی حامل نفت ایران در جبل الطارق به‌دست نظامیان انگلیسی به بهانه نقض تحریم اتحادیه اروپا در حالی که ایران عضو اتحادیه اروپا نیست بیشتر شبیه دسیسه است.

اخبار سیاسی_ نخست وزیر اسبق سوئد با اشاره به تلاش آمریکا برای توقف صادرات نفت ایران و اظهارات مقامات اسپانیا مبنی بر اینکه انگلیس به درخواست آمریکا مبادرت به توقیف نفتکش حامل نفت ایران کرده است، نتیجه گرفت این اقدام (توقیف کشتی حامل نفت ایران) در همکاری با آمریکا برای فشار بر ایران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه انگلیسی با اشاره به تلاش‌های دولت انگلیس از جمله گفتگوی تلفنی هانت وزیر خارجه انگلیس با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران نوشت: هانت تلاش می‌کند آزادی نفتکش توقیف شده ایران در جبل الطارق را تسهیل کند.

گاردین همچنین نوشت سفر فابیان پیکاردو، رئیس دولت محلی جبل الطارق به لندن بنا به درخواست هانت صورت گرفت تا او در لندن با مقامات سفارت ایران هم در این باره گفتگو کند. این در حالی است که پس از بازگشت فابیان پیکاردو به جبل الطارق اعلام شد توقیف نفتکش ایران یک ماه دیگر تمدید شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سوئد کشتی نفت ایران اتحادیه اروپا صادرات نفت اسپانیا انگلیس دولت وزیر خارجه وزیر امور خارجه لندن اتحادیه اروپا ایران سوئد کشتی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده کل انتظامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در پایتخت کشف شده است.

او  گفت: یک تریلی حامل محموله هزار و ۱۱۸ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه توقیف شده است؛ این محموله بزرگترین محموله شیشه است که کشف شده و مقصدش تهران بوده است.

محمدیان بیام کرد: این محموله حدود ۲۴ تن سنگ معدنی بود که موادمخدر شیشه در آن جاساز شده بود و با کار اطلاعاتی ۳ الی ۴ ماهه ماموران پلیس توانستند این محموله را کشف کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این محموله ۳ متهم اصلی دارد، تأکید کرد: اگر این محموله کشف نمی‌شد می‌توانست باعث نابودی هزاران جوان شود.

او با بیان اینکه کشفیات موادمخدر ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر خرده فروش از ابتدای سال تا کنون دستگیر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • افشای دسیسه‌چینی آمریکا علیه عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • افشاگری دوروف مالک تلگرام درباره تلاش دولت آمریکا برای جاسوسی از کاربران (فیلم)
  • توقیف تریلی با یک تن مواد مخدر "شیشه"
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • فیلم| توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران!
  • توقیف تریلی حامل بار یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه
  • توقیف محموله اسرائیلی در مرز بازرگان
  • توقیف محموله ترانزیتی رژیم صهیونیستی در گمرک