Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که با چرخیدن در فضای مجازی با تصویر پیر شده خیلی از دوستان خود مواجه شده‌اید. تصاویری که با اپلیکیشن فیس اپ تغییر یافته و ساخته می شوند و این روزها به سرگرمی همه تبدیل شده اند. برخی از مشهورترین چهره‌های ایران و جهان نیز تصاویر پیر شده خود را منتشر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همبن بهانه و در ادامه این گزارش، تصاویر جالبی از پیر شدن احسان علیخانی و داوران عصر جدید را مشاهده کنید:

گفتنی است؛ این شب ها ادامه برنامه عصر جدید در مرحله نیمه نهایی پخش می شود و در نهایت پنج نفر (گروه) با رای مردم به فینال این رقابت ها راه پیدا می کنند.

«عصر جدید» یکشنبه و دوشنبه شب ها بعد از بخش خبری ساعت 22 روی آنتن شبکه سه سیما می رود و احتمالا فینال آن عید سعید غدیر خم پخش می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان

احسان ملک رئیسی رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان گفت:  در ادامه گشت وکنترل‌های مامورین اجرایی نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان موفق شدند؛ یک نفر متخلف که اقدام به شکار سه قطعه یاکریم و یک قطعه سبز قبا کرده بود را دستگیر نمایند

احسان ملک رئیسی با اعلام این خبر گفت: متخلفین دستگیر شده به همراه سایر مستندات به مقام قضایی شهرستان تحویل شدند. 

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان مهرستان ضمن تشکر و قدرانی از شهروندان و دوستداران محیط زیست درخواست کرد که هرگونه شکار وصید غیر مجاز و تخریب محیط زیست را میتوانند با شماره گیری سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • گزارش زنده: ایران 0- کویت 0
  • دستیار درستکار به کادرفنی تیم ملی برگشت
  • آغاز اردوی آزادکاران با رفت و برگشت مربی/امینی جایگزین لشگری شد!
  • بازگشت احسان امینی به تیم ملی کشتی آزاد/ اطری دعوت نشد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی ذوب آهن مقابل آلومینیوم
  • دستگیری متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان مهرستان
  • کاربردهای خاص فومیزه احسان کار در صنایع مختلف
  • ماجرای چند نوجوان شیرازی که حساب و کتاب سیاسی‌شان درست بود
  • محکومیت پرسپولیس برای قرارداد هافبک سابق