Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-18@12:57:05 GMT

گفت و شنود/ مخفی‌کاری!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۶۷۹

گفت و شنود/ مخفی‌کاری!

یارو از لپه بدش می‌آمد. در یک میهمانی برایش دلمه بادمجان آوردند و وقتی با چنگال دلمه را باز کرد و چشمش به لپه افتاد به صاحبخانه گفت؛ فکر کردی اگر پالتو تن لپه کنی نمی‌شناسمش؟!

به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مگر ممنوعیت مذاکره با آمریکا به عنوان یک تصمیم راهبردی از سوی نظام اعلام نشده است، پس چرا آقای ظریف هر روز با یکی از سناتورهای آمریکایی مذاکره می‌کند و برای ترامپ پیام می‌فرستد؟!

گفتم: ظریف می‌گوید با این سناتورها از جمله سناتور رندپال، به عنوان «اعضای منتقد جامعه آمریکا و نماینده مردم آمریکا دیدار می‌کنم»!

گفت: اولاً که دونالد ترامپ گفته است سناتور رندپال از جانب من مأمور مذاکره با ظریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثانیاً؛ تمام مصوبات کنگره علیه ایران با رای اکثریت نزدیک به تمام سناتورها و نمایندگان مجلس آمریکا به تصویب رسیده است. و فقط یک یا دو سناتور رای منفی داده‌اند آنهم برای اینکه خواستار شدت عمل بیشتر بوده‌اند!

گفتم: پس آقای ظریف چه می‌گوید؟! چرا در اوج اقتدار نظام برای آمریکا پیام ضعف می‌فرستد؟!

گفت: چه عرض کنم؟! اگر نام اقدام ایشان مذاکره نیست، پس چیست؟!

گفتم: یارو از لپه بدش می‌آمد. در یک میهمانی برایش دلمه بادمجان آوردند و وقتی با چنگال دلمه را باز کرد و چشمش به لپه افتاد به صاحبخانه گفت؛ فکر کردی اگر پالتو تن لپه کنی نمی‌شناسمش؟!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کیهان گفت و شنود رند پال دونالد ترامپ مذاکره با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ خودتو جمع کن!

اخبار و گزارش‌ها درباره عملیات نظامی ایران علیه مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی همچنان تیتر اول رسانه‌های معتبر جهان است و از اقتدار مثال‌زدنی ایران حیرت‌زده‌اند و از تحقیر اسرائیل خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: اخبار و گزارش‌ها درباره عملیات نظامی ایران علیه مراکز استراتژیک رژیم صهیونیستی همچنان تیتر اول رسانه‌های معتبر جهان است و از اقتدار مثال‌زدنی جمهوری اسلامی ایران حیرت‌زده‌اند و از تحقیر اسرائیل و بر باد رفتن اعتبار کاذب آن خبر می‌دهند.

گفتم: به عنوان نمونه‌، «‌اسکات ریتر» افسر ارشد اطلاعاتی آمریکا می‌گوید پایگاه هوایی «‌نوآتیم» در صحرای «نقب» بزرگ‌ترین پایگاه هوایی اسرائیل است که چتر حفاظتی آن حتی از حفاظت کاخ سفید هم بیشتر است و با تعجب می‌گوید معلوم نیست ایران چگونه این پایگاه را با ده‌ها موشک بالستیک ویران کرده است.

گفت: با این وجود یکی از مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کرده است؛ عملیات نظامی ایران خیلی هم موفق نبوده است!

گفتم: پس چرا انتشار هرگونه فیلم، عکس و خبر از مناطق مورد حمله ایران را ممنوع اعلام کرده است؟! اصلاً، چرا خبرنگاران را برای بازدید دعوت نمی‌کند؟! و یا چرا خودشان فیلم و عکس از مناطق مورد حمله ایران تهیه و منتشر نمی‌کنند؟!

گفت: از نخستین دقایق حمله نظامی ایران، مردم فلسطین با هزاران گوشی هوشمند از لحظه به لحظه حملات و انفجارها و تخریب‌ها فیلم و عکس تهیه کرده و از طریق فضای مجازی در سراسر جهان منتشر کرده‌اند.

گفتم: یارو بدجوری نیاز به قضای حاجت داشت ولی از سرویس‌های بهداشتی خبری نبود. یکدفعه چشمش به یک در نیمه باز افتاد و فضای تاریک‌... با خیال راحت مشغول شده بود که ناگهان ده‌ها نورافکن و پروژکتور صحنه را روشن کرد و صدای قاه قاه مردم به آسمان بلند شد!... مردک فلان‌فلان‌شده رفته بود روی سِن تئاتر!

دیگر خبرها

  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش
  • گفت و شنود/ خودتو جمع کن!
  • پیکاپ نظامی جدید کانادا با کمک دانشمندان ایرانی به میدان آمد (+ عکس)
  • کاری که «وعده صادق» با اسرائیل کرد
  • یکی از ظریف ترین نمونه های کار روی چوب (فیلم)
  • گفت و شنود/ مگه کوری؟!