Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان فراز کمالوند در فینال!

طرفداری- در دیدار ماقبل فینال تورنومنت شیراز، تیم پارس جنوبی جم مقابل گل گهر سیرجان صف‌آرایی کرد و در پایان وقت‌های عادی به تساوی بدون گل رضایت دادند و در ضربات پنالتی پارس جنوبی توانست بر حریف خود غلبه کند.

تیم پارس جنوبی جم در تورنمنت شیراز مقابل گل گهر سیرجان به میدان رفت و پس از تساوی بدون گل در 90 دقیقه معمول بازی، در ضربات پنالتی توانست حریف خود را با نتیجه ٧ بر ۶ از پیش رو بردارد و به فینال این رقابت‌ها برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها در فینال باید به مصاف شاهین شهرداری بوشهر بروند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!

لیگ قهرمانان اروپا، تورنمنت محبوب رئالی‌هاست.

طرفداری | رئال مادرید به معنای واقعی کلمه، پادشاه اروپاست.

رئال مادرید در یک بازی نفس‌گیر موفق به شکست تیم قدرتمند منچسترسیتی در ضیافت پنالتی‌ها شد. دو تیم در پایان وقت‌های قانونی و اضافی به تساوی 1-1 رسیدند تا این رئال مادرید باشد که در ضربات پنالتی، دست پر از زمین خارج شده و حریف بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی شود. رئال مادرید اما آماری بی‌نظیر در رسیدن به مراحل نیمه‌نهایی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

در 14 فصل اخیر برگزاری لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید 12 بار موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهاییِ معتبرترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان شده است. ثبات رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا همیشه زبانزد عام و خاص بوده و حالا کهکشانی‌ها بار دیگر خودشان را در مرحله نیمه نهایی تورنمنت محبوب‌شان می‌بینند. در 13 دوره گذشته برگزاری این مسابقات رئال مادرید 5 بار به مقام قهرمانی رسیده و تنها در دو دوره موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهایی نشده است.

عملکرد فوق‌العاده رئال مادرید در صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • پلی به گذشته - پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر و صعود به فینال جام یوفا (1986/4/16) / فیلم
  • 0-28 در قلعه وحشت: رئال باید نگران باشد
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • ساروی مقتدرانه فینالیست شد
  • صعود دلاورانه گرمسیری به فینال
  • آتش‌بازی اسماعیلی برای صعود به فینال
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا