Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:54:56 GMT

طعنه عجیب مربی لیگ برتری به یک داور فوتبال

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۷۵۹

فراز کمالوند پس از برتری شاگردانش مقابل گل‌گهر گفت: ما الان در دوره بدنسازی هستیم و با توجه به سنگینی بدن بازیکنان، بازی کندی از دو تیم شاهد بودیم و همین که این بازی را بردیم خدا را شکر. از ۲۰ مرداد تیم ما تیم سرحال خواهد بود.

وی درباره اخراجش توسط داور مسابقه در این دیدار دوستانه ادامه داد: واحدی، داور بازی از من عذرخواهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مگر به خاطر اعتراض در بازی دوستانه، مربی را اخراج می‌کنند؟ کمیته داوران استان فارس باید یک نفر را بگذارند که دنبال خودنمایی نباشد. این داور می‌خواست بگوید که من فراز کمالوند را اخراج کردم. کسی که به داور بی‌احترامی نکرد، الان برود و افتخار کند که من یک روزی کمالوند را اخراج کردم و جز افتخارات خودش روی دیوار بزند!

وی درباره دیدار فینال با پارس جنوبی گفت: پارس جنوبی و شاهین بوشهر یک خانواده هستند و بازی روز دوشنبه، بازی دو سر برد است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پارس جنوبی پارس جنوبی لیگ برتر کمالوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با شکست ۴-۱ مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. آنها علاوه‌بر پیروزی ۳-۲ در بازی رفت، در دیدار امشب هم با گل رافینیا به برتری رسیده بودند، اما پس از اخراج رونالد آرائوخو همه برای بارسلونا بد پیش رفت و درنهایت متحمل شکست ۴-۱ شدند. ژاوی هرناندز که هم به تصمیم اخراج آرائوخو معترض بود و هم به دیگر تصمیمات داور، به دلیل اعتراض بسیار از کنار زمین اخراج شد. عصبانیت او در مصاحبه پس از بازی هم ادامه داشت و او داور را مسئول حذف بارسلونا دانست.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا؟
ناراحت و عصبانی هستیم. چون فکر می‌کنم اخراج آرائوخو نتیجه بازی را تعیین کرد. ما وقتی ۱۱ نفره بودیم خوب بازی می‌کردیم و عالی سازماندهی شده بودیم اما پس از آن بازی خراب شد.

اخراج آرائوخو؟
به‌نظر من قرمز برای آن صحنه خیلی زیاد بود. داور می‌توانست طور دیگری سوت بزند. بازی با ۱۰ نفر خوب نیست و وقتی یک تیم ۱۰ نفره شود بازی جدیدی آغاز می‌شود.

تعویض یامال پس از اخراج آرائوخو؟
پس از کارت قرمز من شک داشتم پدری را تعویض کنم یا یامال را. پدری از یک مصدومیت برگشته است اما ما نیاز داشتیم بازی را کنترل کنیم. برای همین پدری را نگه داشتیم و متأسفانه یامال را از بازی خارج کردیم.

رضایت از عملکرد تیم؟
بله تا قبل از ۱۰ نفره شدن ما خوب بودیم و حتی پس از آن فرصت‌هایی داشتیم. وقتی بازی ۲-۱ بود گوندوگان می‌توانست بازی را ۲-۲ کند و پس از گل رافینیا هم لواندوفسکی یک موقعیت داشت که می‌توانست ۲-۰ شود. با این حال بازی با ۱۰ نفر کار بسیار سختی است. داور با تصمیمش کار یک فصل ما را خراب کرد. من دوست داشتم کل بازی ۱۱ بازیکن داشته باشم. به‌نظرم اخراج غیرضروری بود.

به داور چیزی گفتید؟
به او گفتم عملکردش خیلی بد بود. فاجعه بود. تعادل را از بین برد. همه چیز را تغییر داد. من دوست ندارم در مورد داوران صحبت کنم، اما باید بگوییم، نمی‌توانیم ساکت بمانیم.

فصل آینده هم به همراه بارسا تلاش می‌کنید؟
بارسا دوباره تلاش خواهد کرد. من مهم نیستم، سال بعد ما برمی گردیم.

دیگر خبرها

  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می کنیم!
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • مورد عجیب فراز: یک‌ماه دوری از خانواده!
  • فراز کمالوند: پرسپولیس آماده‌ترین تیم لیگ است؛ قول ماندن نمی‌دهم
  • یک پایان بی‌رحمانه: ژاوی فکر اینجا را نکرده بود
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!