Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک فرانسوی با انگیزه زیادی به پایتخت ایتالیا آمده است.

طرفداری- آ اس رم در حال سپری کردن تابستان شلوغی است؛ پس از انجام چند خرید، جردن ورتو هافبک فرانسوی و 26 ساله سابق فیورنتینا هم به رم پیوست.

ورتو پس از انتقال به رم در مصاحبه ای با Roma TV گفت:

بسیار خوشحالم که می توانم در چنین باشگاه بزرگی و در کنار چنین بازیکنان فوق العاده ای بازی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماده ام بخش مهم از دوران بازی خود را در کنار هم تیمی هایم در رم سپری کنم. رم باشگاهی با تاریخی باشکوه است که بازیکنان بزرگی در این تیم بازی کرده اند.

بله درست است در این تابستان، باشگاه های زیادی به دنبال من بودند و روند انتقالم کمی طولانی شد اما حالا از اینکه در رم هستم، خوشحالم. در کنار اینکه جالوروسی، باشگاهی بزرگ محسوب می شود، فونسکا یکی از عوامل آمدن من به اینجا بود. او تماس گرفت و مرا متقاعد کرد که به رم بیایم. فکر می کنم که زیر نظر او پیشرفت خواهم کرد. مجذوب صحبت های فونسکا شدم. او توضیح داد که تیمش به چه نحوی بازی می کند. حالا به من بستگی دارد که چطور پاسخ اعتماد وی را بدهم.

من شانزدهمین بازیکن فرانسوی هستم که در رم به میدان می روم. این موضوع خوشحال کننده و نشانه خوبی است. از بازی کردن در ایتالیا لذت می برم و فکر می کنم این لیگ کاملا متناسب با ویژگی های من است. به همین دلیل تصمیم گرفتم در سری آ بمانم و می خواهم تا حد امکان در سری آ و رم به کار خود ادامه بدهم.

خوشبختانه در پست های مختلف خط هافبک بازی کرده ام. بستگی به نظر مربی دارد که در چه پستی از من استفاده کند. از گلزنی، زدن ضربات پنالتی و زدن ضربات آزاد خوشم می آید و به عنوان یک هافبک در این کارها مهارت خوبی دارم.

هدفم در اولین فصل بازی در رم، لذت بردن از فوتبال است. می خواهیم فصل را در بالاترین رتبه ممکن به پایان برسیم. اگر رم عملکرد خوبی داشته باشد، آنوقت می توانم شانس بیشتری برای رسیدن به ترکیب تیم ملی فرانسه داشته باشم. رسیدن به تیم ملی یکی از اهدافم است که تحقق آن بستگی به عملکرد تیم و من خواهد داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای دوستانه امشب، دو تیم برزیل و اسپانیا به مصاف همدیگر می‌روند. این بازی قرار است با یک اتفاق ویژه برای ستاره رئال مادرید همراه باشد.

با تأیید خبرنگاران نزدیک به تیم ملی برزیل، وینیسیوس جونیور کاپیتان سلسائو در بازی امشب خواهد بود. او دیروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی مربوط به این بازی، در پاسخ به سوالی درباره توهین‌های نژادپرستانه شروع به گریه کرد.

او روز گذشته در این مورد گفته بود: «فکر می‌کنم آنها باید کمتر در مورد هر کاری که من در زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. البته باید پیشرفت کنم اما فقط ۲۳ سال دارم و این یک روند طبیعی است. من برزیل را در جوانی ترک کردم و نتوانستم چیزهای زیادی در مورد نژادپرستی یاد بگیرم. اینجا در اسپانیا می‌توانید تحصیل کنید. هر دفعه تمایل کمتری به بازی پیدا می‌کنم و اراده‌ام کمتر می‌شود. من می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم. فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هر کاری بتوانم برای خانواده‌ام انجام دهم.»

وینیسیوس با بستن بازوبند کاپیتانی در بازی امشب در سانتیاگو برنابئو که با شعار قوی‌تر شدن تعهدات برای مبارزه با نژادپرستی برگزار می‌شود، با ۲۳ سال تبدیل به جوان‌ترین کاپیتان تاریخ تیم ملی برزیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لوپن: دست دولت ماکرون در جیب فرانسوی‌ها است
  • فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند
  • سیاستمدار فرانسوی به دلیل حمایت از طوفان الاقصی مجازات شد
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • ۳۰۰۰ مأموریت و انتقال ۲۰۰۰ بیمار توسط آمبولانس در ایام نوروز
  • سانیول: همه می‌گفتند از تیم ملی گرجستان برو
  • هافبک فولاد رسما آبی پوش شد | انتقال دیرهنگام برای نیم فصل دوم
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی
  • تاریخ‌سازی وینیسیوس: جوان‌ترین کاپیتان تاریخ برزیل