Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@12:55:32 GMT

هازارد: وقتی به چلسی رفتم، بچه بودم!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۸۰۸

هازارد: وقتی به چلسی رفتم، بچه بودم!

ادن هازارد، ستاره جدید رئال مادرید، معتقد است که در زمان پیوستن به چلسی بچه بوده است اما اکنون احساس می کند به اندازه کافی پخته شده که بتواند انتظاراتی که از او در رئال می رود را برآورده کند.

به گزارش "ورزش سه"، هازارد که بارها از علاقه اش برای بازی در رئال مادرید گفته بود، سرانجام در این تابستان استمفوردبریج را به مقصد سانتیاگو برنابئو ترک کرد تا یکی از ارکان اصلی کهکشان جدید رئالی ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به خوبی از فشار انتظارها در تیم جدیدش آگاه است اما تاکید کرد که آماده روبرو شدن با چالش های پیش رو است.

او به خبرنگاران گفت:" وقتی برای رئال مادرید بازی می کنید، باید هر سال قهرمان شوید. اگر یک سال قهرمان چمپیونزلیگ نشوید، هواداران عصبانی می شوند اما در باشگاهی مانند رئال، این مسئله طبیعی است. باید قهرمان شوید و من به همین دلیل اینجا هستم.

من چه نقشی می توانم ایفا کنم؟ من 7 سال پیش به عنوان یک بچه به چلسی رفتم اما اکنون پخته تر هستم. من بیش از 500 بازی انجام دادم اما حالا در 28 سالگی، هنوز احساس جوانی می کنم.

 

 

 

لالیگا کاملا با لیگ برتر متفاوت است اما با داشتن تجربه، می توانید خیلی سریع تطبیق پیدا کنید. فکر می کنم این تجربه مهمترین چیز است."

این ستاره بلژیکی اولین بازی اش برای رئال را در دیدار مقابل بایرن مونیخ در اینترنشنال چمپیونز کاپ انجام خواهد داد. او در مورد این دیدار و رسیدن به آمادگی مطلوب گفت:" این دیدارها دوستانه هستند اما اولین بازی های من برای رئال مادرید هستند و بنابراین، من می خواهم همه را تحت تاثیر قرار بدهم؛ هم تیمی هایم، سرمربی و هواداران. بنابراین تمام تلاشم را خواهم کرد.

تلاش می کنم تا آزادانه بازی کنم؛ چیزی که در فوتبال دشوار است اما من از آن دست بازیکنانی هستم که اگر آزادانه بازی نکنم، بد خواهم بود.

دوست دارم گاهی در راست باشم و گاهی در چپ؛ گاهی در مرکز زمین. دوست دارم با غریزه بازی کنم. این فوتبال من است. به هر حرکت به دقت فکر نمی کنم. در لحظه تصمیم می گیرم."

ادن هازارد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

رئال مادرید با برتری مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دانلود (85.9MB)

دیگر خبرها

  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی نابود می‌شد
  • توصیه های کپا آریزابالاگا به لونین پیش از ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • حذف قهرمان دوره قبل، رسیدن رئال و بایرن به مرحله نیمه نهایی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی (3) 1-1 (4) رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)
  • آنچلوتی: قهرمان را حذف کردیم، به تیمم افتخار می‌کنم
  • فیلم/ خلاصه بازی منچسترسیتی ۱ (۳) - رئال مادرید ۱ (۴)
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد