Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@15:23:23 GMT

سرباز تبریزی ۳ میلیارد طلا را به صاحبش برگرداند

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۵۹۲۶

سرباز تبریزی ۳ میلیارد طلا را به صاحبش برگرداند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی از تحویل طلاجات گمشده به ارزش ۳ میلیارد ریال به صاحبش، توسط سرباز وظیفه کلانتری ۱۱ تبریز خبر داد.

به گزارش مشرق، اکبر رحیمی اظهار داشت: در پی وقوع تصادف جرحی در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ تبریز، اکیپ گشت کلانتری به همراه گروه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انتقال مصدومان به مراکز درمانی، خودروی سوناتای که با عابران پیاده تصادف کرده بود به همراه راننده جهت تشکیل پرونده به کلانتری انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: حین انتقال خودرو به کلانتری، بسته پلاستیکی حاوی مقادیری طلاجات راننده در محوطه کلانتری به زمین می‌افتد که سرباز وظیفه «میرپویا جلالی» در صحت عمل، بسته حاوی طلاجات به ارزش ۳ میلیارد را به افسر نگهبان تحویل می‌دهد.

رحیمی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی لازم و طی صورتجلسه، طلاجات گمشده به صاحبش تحویل شد و این عمل سرباز وظیفه باعث خوشحالی و خرسندی صاحب طلاجات گمشده شد.

رئیس بازرسی استان در پایان با بیان اینکه ماموران انتظامی حافظ مال و ناموس مردم هستند، افزود: خدمت به شهروندان و مردم را توفیقی الهی می دانیم و تمام توان خود را برای آرامش،آسایش و احساس امنیت شهروندان و جامعه به کار می‌گیریم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی سرباز طلا اخبار حوادث تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی گزارش سریالی موبایل قاپی در بلوار «فرامرز عباسی، فردوسی و جانباز» مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

  سردار احمد نگهبان افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری آبکوه با استفاده از تصاویر دوربین‌ های مداربسته و بررسی جغرافیایی زمانی و مکانی سرقت‌ ها، گشت‌ های هدفمندی را در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.   وی ادامه داد: در ضمن اجرای تحقیقات میدانی پلیس برای دستگیری متهمان، سه فقره موبایل قاپی در کمتر از ۲ ساعت در محدوده بولوار فردوسی و جانباز اعلام و بلافاصله طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه اجرا شد.   وی بیان کرد: در کمتر از ۱۰ دقیقه از اجرای طرح مهار در حوزه استحفاظی کلانتری آبکوه، فرد موبایل قاپ در حال سرقت تلفن همراه مرد جوان با هوشیاری شهروندان زمین گیر شد و ۲ همدستش برای فراری دادن او با چاقو به سمت شهروندان حمله ور شدند اما با رسیدن گشت انتظامی موفق نشدند.   نگهبان اضافه کرد: متهم در کمتر از ۲۴ ساعت توسط ۳۶ مالباخته شناسایی شد و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر از دوستانش و فروش آن‌ ها به یک مالخر در شهر مشهد اعتراف کرد.   وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم و مالخر، گفت: متهم ۲۱ ساله سال گذشته پس از تحمل ۲ سال حبس به جرم موبایل قاپی از زندان آزاد شده بود.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • آتش نشانی هم سرباز می گیرد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • لزوم رسیدگی مجلس به لایحه مهارت آموزی کارکنان وظیفه/ آموزش مهارتی بیش از ۱ میلیون سرباز وظیفه طی ۶ سال اخیر 
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او