Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عباس تیموری دبیر هیات فوتبال استان تهران ، درباره برگزاری جام شهدا به خبرنگار برنا گفت:همان طور که مستحضر هستید جام شهدا به درخواست و پیشنهاد بنیاد شهید انقلاب اسلامی به اتحادیه فوتبال جهت برگزاری مانند سالهای گذشته قرار است انشالله جام خوب و ارزشمندی برگزار شود با شرکت تیم‌های پرسپولیس، فولاد خوزستان، سایپا و ماشین سازی که دیروز هم مراسم قرعه‌کشی این مسابقات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضور پیدا نکردن نماینده ماشین سازی و اینکه آیا این تیم قطعا" در این رقابتها حضور پیدا خواهد کرد نیز گفت:ماشین سازی اعلام آمادگی کرده که در این مسابقات شرکت کندو طبق مکاتباتی که قبلا از طریق اتحادیه فوتبال شده قرار شده امسال در این مسابقات شرکت کند .

تیموری درباره اعتراض نماینده سایپا به زمان بازی  گفت:گرمای هوا است. همان طور که اطلاع دارید با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی گرمای  هوا شدت خواهد گرفت. نماینده باشگاه سایپا هم به این اعتقاد داشت که ساعت برگزاری به سمت خنکی هوا برود اما شرایطی هم که صدا و سیما در برنامه‌های خودش برای پخش در نظر گرفته شرایطی  خاصی هست و هر دو طرف باید تعامل داشته باشند تا انشالله مسابقات خوبی را برگزار کرد.

وی دربار تاریخ ثبت قراداد های جدید و احتمال افزایش آن تاکیید کرد: تعیین این موضوع بر عهده سازمان لیگ فوتبال و کمیته نقل و انتقالات است. هنوز تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم از لیگ برتر هیچ تیمی برای ثبت قرارداد در  هیئت فوتبال استان تهران حضور پیدا نکردند. فعلا تیم‌ها قراردادهای داخلی خودشان را در آزمون خطاهای  بازیکنان و گرفتن بازیکنانشان هستند.

تیموری در باره الزام تسویه حساب باشگاه ها برای ثبت قرارداد ها عنوان کرد:طبق نامه‌ای که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ارسال کرده اند، تیم‌ها باید قبل از ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان تسویه حساب‌های مالی و بدهی‌های گذشته‌شان  را رفع و رجوع کنند و برای ثبت تشریف بیاورند.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال استان تهران نیز عنوان کرد:مراحل اداری برگزاری انتخابات توسط بنده به عنوان دبیر انجام شده. ثبت‌نام‌ها، بررسی کمیته 3 نفره و الان در مرحله بررسی توسط مراجع ذیصلاح دیگری است، حراست محترم اداره ورزش و جوانان استان تهران. چون تعداد نفرات بیش از آن پیشبینی‌های ما بود و حول و حوش 12 تا 13 نفر ظاهرا  برای بررسی مدارک آنها توسط حراست است مقداری زمان بر شده اما به زودی انشالله شاهد خواهیم بود بعد از اعلام اسامی از طرف تأیید شدگان از طرف حراست زمان برگزاری انتخابات هم با هماهنگی ریاست محترم فدراسیون انجام خواهیم داد و فکر می کنم تا آخر مرداد ماه برگزار شود.

هدف پرسپولیس زنده نگه داشتن جام شهدا است

 محمد اماموردی نماینده باشگاه پرسپولیس در جام شهدا نیز به خبرنگار برنا گفت:دیروزجلسه ای در این خصوص جام شهدا در اتحادیه باشگاه‌های ایران برگزار شد که  مقرر شد این مسابقات در شهر قدس برگزار شود. قرعه کشی هم خوب بود.  بحث‌هایی  هم که مطرح شد که بیشتر حول محور بحث ساعت‌بازی بود که قرار شد آقای عزیزمحمدی با صدا و سیما در این باره صحبت‌ کنند و زمان مسابقات  را بعدا دقیق اعلام کنند. وی درباره حریف پرسپولیس هم افزود: فرقی نمی‌کرد با کدام تیم بیفتیم و هدف اول باشگاه پرسپولیس قطعا زنده نگه داشتن یاد شهدا بوده. اهداف بعدی هم داششت که بحث فنی  بوده و بازی ها برگزار می شود و تیم آماده می‌شود برای مسابقات. ما قبلا رسمی به اتحادیه اعلام کردیم که در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران انتخابات فوتبال لیگ برتر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۵۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد

سید عباس حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات فوتبال گل کوچک بر پایه هواداری از تیم‌های لیگ برتری در سه فاز شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که فاز شهرستانی در ۴۴۸ شهرستان، در فاز استانی در ۲ منطقه آزاد و ۳۱ استان و فاز کشوری به صورت متمرکز در یک استان برگزار می‌شود.

وی افزود: مکان‌های عمومی مانند میادین شهری، پارک‌ها و فضاهای باز عمومی می‌توانند برای برگزاری مسابقات فوتبال گل کوچک تدارک شده است.

مسؤول کمیته فوتبال خیابانی استان مرکزی بیان کرد: ثبت نام از طریق سامانه رویداد فدراسیون ورزش‌های همگانی به آدرس Events.isfaf.ir تا ۳۱ اردیبهشت ماه انجام می‌شود.

مسؤول امور استان‌های فوتبال خیابانی کشور گفت: مسابقات فوتبال گل کوچک در رده سنی ۱۸ سال به بالا ویژه دختران و پسران برگزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: هدف از برگزاری مسابقات گل کوچک خیابانی را عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی در بین محالت کشور، ایجاد فرصت مشارکت حداکثری برای شهروندان در رویداد گل کوچک و ارتقای سطح سالمت، نشاط و شادابی آنان، تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی سازی اوقات فراغت آنان، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار، همچنین توجه به گسترش ورزش همگانی در مناطق کم برخوردار و توسعه فرهنگ هواداری است.

کد خبر 6087014

دیگر خبرها

  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • سخنگوی دولت: دهک های پایین را صاحب مسکن می کنیم
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز