Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:46:58 GMT

شرایط بحرانی در آتش نشانی بجنورد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۰۴۵

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: آتش نشانی بجنورد به علت کمبود تجهیزات به برخی از ساختمان ها در هنگام وقوع حادثه دسترسی ندارد.

جمشید گریوانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه کمبودها به فرمانداری، استانداری و وزیر کشور اعلام شده است، تاکید کرد: نامه نگاری ها انجام شده است و وزیر کشور نیز پیگیری های را به دفتر ریاست جمهوری منتقل کرده اند که منتظر هستیم نتیجه این پیگیری ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتبارات خرید تجهیزات برای آتش نشانی بجنورد در سال های گذشته از طرف مسئولان کشوری نیز قول داده شده است، تاکید کرد: زمانی که مشکلات و شرایط حساس آتش نشانی بجنورد را برای مسئولان بیان می کنیم برای خرید تجهیزات موافقت می کنند اما زمانی که باید هزینه ها را پرداخت کنند، بدقولی می کنند.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت:  پیش بینی انجام شده برای خرید تجهیزات آتش نشانی بجنورد 70 میلیارد تومان بوده است که این رقم در چندسال گذشته کمتر از این بوده است و اگر مساعدت لازم در آن زمان انجام می شد، نیازمند هزینه زیاد نبودیم.

به گفته وی چندین بار به مسئولان استانی و کشوری اعلام کرده‌ایم که شرایط بحرانی را در آتش نشانی بجنورد خواهیم داشت و برای خروج از این شرایط نیازمند حمایت مسئولان استانی و کشوری هستیم.

گریوانی با تاکید براینکه در چند روز گذشته نیز از استانداری بابت مصوبات سفر ریاست جمهوری پیگیری کرده ام، تصریح کرد: هنوز مشخص نشده است که این موافقت برای آتش نشانی بجنورد انجام شده است یا خیر.

مدیرعامل آتش نشانی بجنورد با تاکید براینکه خراسان شمالی تنها استانی است که نردبان آتش نشانی ندارد، اظهار کرد: هر روز مجوزهای ساختمان های بلند را به مردم استان می دهند اما از این تجهیزات نیز خبری نیست که همین موضوع شرایط را بحرانی تر می کند و آتش نشانی در هنگام وقوع حادثه ای نمی تواند پاسخگوی نیازهای مردم استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه از سالی که خراسان شمالی استان شده است هیچگونه اعتباری به آتش نشانی پرداخت نشده است، افزود: وضعیت شهرداری نیز خیلی مورد قبول نیست که بتواند حمایت های کلانی از آتش نشانی داشته باشد و بزرگترین کاری که می تواند انجام دهد، پرداخت حقوق کارکنان است که در طی سال بیش از 6 میلیارد تومان می شود.

گریوانی عنوان کرد: هزینه خرید نردبان در حال حاضر 24 میلیارد تومان، بالابر پنج میلیارد تومان، خرید لباس های آتش نشانی 60 میلیون تومان است که برخی از نیازهای آتش نشانی است؛ کمبودهای تجهیزات در آتش نشانی بسیار زیاد است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه خراسان شمالی آتش نشاني بجنورد نردبان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه به موقع با آفات تولید محصول را افزایش می‌دهد

 یحیی رمضانی گفت: سم پاشی به موقع ۲۵ درصد افزایش بهره وری در تولید را به همراه خواهد داشت که در ۵۰ هزار هکتار معادل ۱۰ هزار تن محصول بیشتری به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان برداشت خواهد شد.

او گفت : برای مبارزه با آفات و بیماری‌هایی همچون سن گندم، علف هرز، سوسک سیاه و زنگ زرد مهم‌ترین عامل سم پاشی به موقع است.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان بجنورد با اشاره به اینکه کشاروزان هزینه لازم برای خرید سم را ندارند افزود: با تعدادی از سم فروشان قرار دادی منعقد شده تا سم لازم را دراختیار کشاورزان قرار دهند و در زمان برداشت محصول وجه خود را دریافت کنند.

رمضانی گفت : هشت گروه از کارشناسان جهاد کشاورزی از مرحله کاشت، داشت و برداشت با آموزش‌های لازم در کنار کشاورزان ۵۰ هزار هکتار از ارضی دیم و آبی بجنورد برای مبارزه با آفات و بیماری‌ها فعال هستند.

باقر پورفرماندار بجنورد در بازدید از مزارع کشاورزی گفت: برای بخش کشاورزی این شهرستان اعتباراتی حدود ۵۷ میلیارد تومان را اختصاص داده اند و همچنین به منظور مبارزه با این آفت‌ها برنامه سم پاشی را بصورت یکپارچه در نظر دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • چهارشنبه بازار بجنورد، از قدیم تا امروز
  • راهپیمایی مردم بجنورد در حمایت از اقدام موشکی و مقتدرانه سپاه + فیلم
  • رژیم صهیونیستی پشتوانه تمامی فتنه‌ها است
  • خاطره جالب محمد بحرانی از ۳۰۰۰ تومان پدر بزرگ که زندگی اش را تغییر داد (فیلم)
  • آغاز از سرگیری آسفالت محلات بجنورد
  • ارائه ۶ پیشنهاد جهت پایان وضعیت بحرانی غزه در شورای امنیت
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه هنری «طوفان‌الأحرار» در دانشگاه آزاد بجنورد
  • جلوه نمایی لاله‌های واژگون در دشت خمبی گرمه
  • مبارزه به موقع با آفات تولید محصول را افزایش می‌دهد