Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:36:34 GMT

حذف یارانه پردرآمدها آغاز نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۰۵۰

حذف یارانه پردرآمدها آغاز نشده است

به گزارش جماران؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت عدم واریز یارانه برخی افراد در ماه‌های اخیر و احتمال در دستورکار قرار گرفتن حذف یارانه پردرآمدها گفت: برنامه ویژه‌ای برای حذف یارانه پردرآمدها آغاز نشده است. اگر یارانه‌ای واریز نشده حتما اشکال فنی بوده است.

محمد شریعتمداری در پاسخ به پرسشی پیرامون عدم واریز یارانه برای برخی افراد در ماه‌های اخیر و احتمال در دستورکار قرار گرفتن حذف یارانه پردرآمدها اظهار کرد: خیر، برنامه ویژه‌ای برای حذف یارانه پردرآمدها آغاز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  اگر یارانه‌ای واریز نشده حتما اشکال فنی بوده است؛ افرادی که یارانه‌شان حذف شده با سازمان هدفمندی یارانه‌ها تماس بگیرند و مشکلشان را پیگیری کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره واریز نوبت بعدی بسته‌های حمایتی برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی و بازنشستگان نیز گفت: در صورت تامین منابع مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه این کار را انجام می‌دهیم. توزیع بسته حمایتی برای اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی نیز در صورت تامین منابع با اولویت گروه‌های کم درآمد در سال جاری نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حذف یارانه سازمان برنامه و بودجه یارانه ها محمد شریعتمداری حذف یارانه ها حذف یارانه نقدی حذف یارانه پردرآمدها قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، اطلاعات منتشر شده در خصوص جزییات واریز مطالبات سهامداران در هفته چهارم فروردین ماه امسال نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، ۳ ناشر سود سنواتی و حق تقدم و ۱۱ ناشر سود جاری صاحبان سهام خود را پرداخت کرده‌اند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Irn

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سازمان‌ها و نهادها برای یارانه خرید کتاب
  • پیگیر اجرای هدفمندسازی یارانه‌های دانشجویی در سال جدید هستیم
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی
  • بهادری جهرمی: دولت پیگیر حقابه هیرمند بوده و خواهد بود/ توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان / تداوم برنامه‌های حمایتی دولت از کشاورزان در سال جاری / آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • واریز بیش از ۹۴۱ میلیارد تومان سود به حساب سهامداران