Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رونمایی از پرتال سازمان نظام صنفی رایانه ای در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه میان سازمان نظام صنفی و مركز ملی فضای مجازی با حضور ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی و رئیس مركز ملی فضای مجازی و محمد باقر اثنی عشری و رسول سراییان رئیس و دبیركل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پرتال با هدف ارائه خدمات یکپارچه به تمامی شاخه های استانی سازمان نظام صنفی کشور ،ارائه خدمات اطلاع رسانی در حوزه برگزاری رویدادهای سازمان نظام صنفی کشور و ارائه اخبار تخصصی کمیسیون ها در این بخش راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید:

برای حمایت دوباره از پیام‌رسان‌های داخلی منتخب تامین اعتبار نشد

دولت باید در خصوص استخراج بیت‌کوین تصمیم بگیرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم گفت: تامین خوابگاه یکی از شروط در زمان صدور مجوز جذب دانشجویان بین‌الملل برای دانشگاه‌های متقاضی کشور است.

هاشم داداشپور رئیس سازمان امور دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان بین‌الملل گفت: اگر دانشگاهی می‌خواهد در حوزه دانشجویان بین‌الملل فعال شود باید موضوع مربوط به ارائه خدمات خوابگاهی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: اگر دانشگاهی خوابگاه ندارد حتما باید مجموعه‌ای از واحد‌های مسکنوی را بررسی کرده و تحت نظازت خود قرار دهد و آن را به دانشجویان بین‌المللی ارائه دهد.

داداش پور با اشاره به فراهم کردن خوابگاه ازطریق خوابگاه‌های خودگردان و استیجاری گفت: یا دانشگاه خود خدمات خوابگاهی دارد که قطعا باید به دانشجویان بین‌المللی ارائه دهد یا خدمات خوابگاهی ندارد که در این شرایط باید واحد‌های خوابگاهی مناسب را تامین کند که از طریق آن دانشجویان بین‌اللملی که برای تحصیل به کشور ما می‌آیند دچار مشکل در حوزه خدمات رفاهی نباشد.

وی افزود: تامین خوابگاه یکی از شروط در زمان صدور مجوز جذب دانشجویان بین‌الملل برای دانشگاه‌های متقاضی کشور است.

رئیس سازمان امور دانشجویان تصریح کرد: بخشی از خوابگاه‌های دانشگاه‌های ما استیجاری یا خودگران هستند اگر سیستم جذب دانشجوی بین‌الملل در کشور راه بیفتد خود به خود خوابگا‌های استیجاری یا خودگران رونق ییدا می‌کند؛ مردم خودشان در این حوزه  سرمایه گذاری می‌کنند  و در قبال ارائه خدمات منابع مالی دریافت می‌کنند.

داداش‌‌پور نظارت دانشگاه بر خوابگاه را الزامی دانست و گفت: در عین حال همه خوابگاه‌ها و واحد‌های استیجاری خارج دانشگاه باید زیر نظر دانشگاه مربوطه فعالیت کنند؛ تا بتوانیم ظرفیبت‌هایی را شکل بدهیم که در خدمت دانشجویان و دانشگاه‌ها باشد. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • هشدار جدی مقام بلندپایه نظامی ایران به دشمنان؛ در جنگ نرم و فضای مجازی دستتان را کوتاه می کنیم
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • انتقاد رئیس شورای عالی سازمان نظام پزشکی از تعرفه‌های جدید پزشکی
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم