Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@03:16:13 GMT

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۱۸۳

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و ۱۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان در خاش کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی پایش دقیق اطلاعاتی باندهای توزیع کننده مواد مخدر، مأموران انتظامی شهرستان خاش به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله موادمخدر دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این عملیات که تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان مأموران انتظامی خاش را پشتیبانی می‌کردند پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور سراوان - خاش در حرکت بودند را شناسایی و به طور نامحسوس تحت نظر گرفتند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مأموران انتظامی پس از طی مسافتی به راننده خودروها دستور ایست دادند که قاچاقچیان به محض مشاهده عوامل انتظامی به سمت آنها تیراندازی و به سرعت متواری شدند.

وی بیان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز سرانجام مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خودروهای حامل مواد را با استفاده از قانون به کارگیری سلاح متوقف که قاچاقچیان با تنگ شدن عرصه بر خود ضمن رها کردن خودروها با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری گفت: مأموران در بازرسی از این ۲ خودرو ۷۹۷ کیلو و ۹۵ گرم تریاک، ۳۲۲ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش، چهار کیلوگرم هروئین، ۴۹ کیلوگرم سایر مواد مخدر، یک قبضه کلاش و یک تیغه خشاب حاوی ۱۸ فشنگ جنگی کشف کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به سرنخ‌های به دست آمده تلاش برای دستگیری اعضای متواری این باند ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مواد مخدر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار داشت: در پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی مواد افیونی قصد دارد از طریق یک دستگاه کامیون حامل تره بار، محموله مواد مخدر را از یک استان جنوبی به قزوین منتقل کند، بنابراین بررسی موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی استان به محور مواصلاتی مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروها، کامیون موصوف با بار خیار، پیاز و گوجه فرنگی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انتقال خودرو به یگان و در نتیجه بازرسی از آن، ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در قالب ۱۱ بسته کشف و راننده دستگیر شد.

ابراهیمی در پایان با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مأموریتی پلیس است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6081428

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • یک تن و ۲۱۲ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد