Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به افزایش استفاده از نرم افزار Face app خاطرنشان کرد: سرور این نرم افزار در خارج از کشور واقع شده و بنابراین کاربران باید بدانند که تمامی تصاویر و اطلاعاتی که با این نرم افزار به اشتراک می‌گذارند به سروری در خارج از کشور منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه موارد خلأ‌های امنیتی این نرم افزار از سوی پلیس فتا در حال بررسی است، گفت:، اما یک سری موارد است که استفاده کنندگان از این نرم افزار باید آن را مد نظر قرار داده و در صورتیکه مایل به پذیرش این ویژگی‌ها هستند از این نرم افزار استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کاظمی افزود: استفاده کنندگان از نرم افزار Face app باید بدانند هر تصویر و اطلاعاتی که در اختیار این نرم افزار قرار می‌دهند در سروری در خارج از کشور ذخیره می‌شود و ممکن است که بعد‌ها از این تصاویر استفاده‌های مختلفی صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: مسئله دوم دسترسی‌های این نرم افزار است که با توجه به اینکه امکان انتخاب تصویر از داخل آلبوم تصاویر برای این نرم افزار وجود دارد کاربران باید بدانند که در واقع این نرم افزار به تمامی تصاویر داخل تلفن همراه آنان دسترسی داشته و ممکن است از این تصاویر نیز کپی برداری شود.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: همچنین در پایان و پس از پردازش تصاویر امکان به اشتراک گذاری عمومی این تصاویر با هشتگی مشخص نیز وجود دارد که ممکن است بعضی از کاربران بدون اطلاع از آن تصاویر خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و مدتی بعد متوجه آن شوند.

کاظمی اضافه کرد: در همین راستا به کاربران نرم افزار Face app و نرم افزار‌های مشابه آن توصیه می‌شود که از استفاده از چنین نرم افزار‌هایی خودداری کرده و اگر اصرار به استفاده از آن دارند حتما قوانین و شرایط دسترسی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و سپس از آن استفاده کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فتا پلیس فتا نرم افزار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری پیش از ظهر امروز در جمع مهندسان و مسئولان نیروگاه و سد کارون چهار، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر موضوع روایت ایران قوی تاکید دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: از دوران قاجاریه دیدگاه «ما نمی‌توانیم» در ذهنیت اجتماعی ایران شکل گرفت و به مرور زمان نیز رشد پیدا کرد چراکه برخی نمایندگان مجلس دوره بعد از مشروطیت بر این باور بودند که ایرانیان باید به صورت کامل مشابه غربی‌ها شوند تا به پیشرفت دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: رویکرد کلی در طرح روایت ایران قوی این است که توانایی‌های حقیقی ایران در حوزه‌های سدسازی، صنایع موشکی، کارخانجات و… بیان شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری عنوان کرد: در زمینه بیان پیشرفت‌های انقلاب اسلامی کتاب‌های بسیاری وجود دارد که دو جلد کتاب «صعود ۴۰ ساله» از جمله آن‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شبکه ۱۰۰۰ نفری نوجوانان ۱۳ تا ۱۷ ساله در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: اینکه این افراد ۲۰ سال آینده چه احساسی درمورد ایران دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در استان حدود ۵۱ هزار نفر نوجوان وجود دارد که از پایگاه نوجوان محله با آن‌ها ارتباط برقرار کرده و سعی داریم ایران قوی را برای آن‌ها روایت کنیم در همین راستا سال گذشته حدود ۸۰۰ نفر از نوجوانان استان برای بازدید از کارخانجات موفق کشور به استان یزد اعزام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری یادآور شد: روایت ایران قوی موجب انتقال حس خوب به نسل آینده می‌شود و برای آن‌ها این تفکر ایجاد خواهد شد که کشور پیشرفت‌های بسیاری داشته و قادر به انجام کارهای بزرگی است و انجام این مهم برای نسل جوان رسالت همگی ما است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار شدن و اعتماد پیدا کردن به نیروی داخلی ایران از جمله مهم‌ترین پیامدهای اجرای طرح ایران قوی است.

کد خبر 6087688

دیگر خبرها

  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • ببینید | مهم‌ترین پیامد حادثه طبس چه بود؟
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • اعتماد به نیروهای داخلی؛ پیامد مهم اجرای طرح ملی ایران قوی
  • مهم‌ترین پیامد حادثه طبس چه بود؟ + فیلم
  • ببینید | هشدار جدی به مردم؛ این ۲ کار را کنار خیابان انجام دهید، توسط پلیس حسابی جریمه می‌شوید!