Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با پیگیری‌ها و تلاش اعضای شورای حل اختلاف استان فارس در سه ماهه نخست امسال، تعداد ۳۶۴ نفر از زندان‌های استان فارس آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. تاریخ انتشار: 07:39 - 30 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۷۱۸ معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف فارس در گفتگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با اشاره به وجود ۱۴ شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان در استان فارس گفت: با تلاش اعضا و همکاران مستقر در شعب ویژه زندان و سایر شعب، تعداد ۳۶۴ نفر از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین موسوی افزود: تعداد ۸۴۸ فقره پرونده به شعب شورای حل اختلاف ویژه زندان استان فارس وارد شده است که از این تعداد ۳۸۹ فقره پرونده با تلاش همکاران مستقر در شعب ویژه زندان منجر به صلح و سازش و ۷۱ نفر توسط این شعب آزاد شدند.

وی تاکید کرد: آزادی تعداد ۲۹۳ زندانی دیگر حاصل فعالیت و تلاش سایر شعب شورا‌های حل اختلاف استان است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خاطر نشان کرد: مجموعه شورا‌های حل اختلاف با هدف بهره گیری از مشارکت‌های مردمی، ایجاد فرهنگ صلح و سازش و رفع اختلاف از طریق کدخدامنشی، تلاش برای حل و فصل دعاوی از طریق مذاکره بین طرفین و پیشگیری از طرح برخی دعاوی ساده در مراجع قضایی ایجاد شده است.
معاون قضایی رئیس کل و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان فارس اظهار امیدواری کرد در روز‌های آتی با تلاش همکاران و توسعه فرهنگ صلح و سازش و گذشت بتوانیم زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش شعب ویژه زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل از آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد به‌همت دانش‌آموزان اردبیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کریم‌الله محبوبی اُناری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط دانش‌آموزان مدارس استان اردبیل، دانش‌آموزان یکی از دبیرستان‌های پسرانه اردبیل با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: دانش‌آموزان با واریز مبلغ ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه استان در این پویش شرکت داشتند و باقی‌مانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم شد.

وی بیان داشت: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان این مدرسه از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

محبوبی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیر عمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه است که امیدواریم با کمک مردم نیکوکار و سخاوتمند استان زمینه آزادی این زندانیان نیازمند فراهم شود.

محبوبی اظهار کرد: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان عزیز است.

کد خبر 747014

دیگر خبرها

  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • مختومه شدن ۹۶ هزار پرونده در شوراهای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی