Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

سرگرد علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش گفت: آمریکا عزمش را برای بازگشت دوباره به خلیج فارس جزم کرده است گواه آن هم فضا سازی رسانه ای چند ماه اخیر و ادعاهای واهی و اتهاماتی است که به جمهوری اسلامی ایران وارد می کند.

 

وی افزود: اینکه امریکا همیشه از ایران یک دشمن برای منطقه و جهان ساخته است حرف تازه ای نیست ، اما این روزها پس از مقاومت مردم یمن در مقابل تهاجم نظامی عربستان و به ویژه عقب نشینی امارات در این جنگ ، ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا با کمک رسانه های غرب بازی جدیدی را آغاز کرده است که از چند جهت بررسی قابل بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه شوش تاکید کرد؛ انفجار چندین نفتکش در اطراف تنگه هرمز ، ربودن نفتکش گریس ۱ و ادعای کذب سرنگونی پهباد ایرانی همگی برمقدمه چینی این حضور نظامی امریکا دلالت دارند.

 

سرگرد ایمانی تصریح کرد: ساده انگارانه است اگر تصور شود که آمریکا فقط حضور نظامی در این منطقه خواهد داشت ، ترامپ بیش از انکه سیاستمدار باشد یک تاجر است و به گفته ی خودش هیچ چیزی به اندازه ی معامله وی را خوشحال نمی کند و هدف مشخصی هم دارد که آن هم تجارت در سایه ی جنگ است.

 

وی اظهار داشت: ناگفته پیداست که آمریکا توان جنگ فرسایشی را ندارد و به همین جهت کوشش فراوانی انجام داده است تا با تجهیز و حمایت از متحدانش و گروه های افراطی نظیر داعش و... اهداف نظامی خود را دنبال کند که جنگ سوریه و یمن موید این موضوع است.

 

این مقام مسئول گفت: در این چند روز اخیر بیشترین واژه ای که در فضاسازی رسانه ای غربی ها به کار رفته است واژه ی سپاه پاسداران است ،آمریکا و غرب با این گونه فضا سازی ها به خیال خام خود تصور می کنند که می توانند سپاه را منزوی کنند ، زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) ، رفع نابرابریها و بر قراری صلح و امنیت در جهان از اهداف جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای عملیات وعده صادق

بامداد ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ همزمان شد با اجرای عملیات وعده صادق و سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که این پاسخ نتایجی را دربر داشت که در ادامه بدان اشاره خواهد شد اما آن‌چیزی که بیش از همه چیز مایه مباهات و افتخار کشور ماست قیاس و مقایسه واکنش حاکمیت جمهوری اسلامی ایران به حکومت‌های ظالم دست‌نشانده پیشین بود؛ برای مثال در برهه جنگ جهانی دوم و آغاز یورش متفقین (انگلیس و شوروی) به سرزمین ایران از جنوب و شمال، رضاخان که در آن هنگام سلطنت را در دست داشت از واهمه و هراس آسیب دیدن خودش و خانواده‌اش، نیروهای مسلح ایران را خلع سلاح کرد، در پی آن متجاوزین به خاک ایران، بدون هیچ درگیری قابل توجهی، وارد ایران شدند و حتی پهلوی اول پس از مذاکره با محمدعلی فروغی(نخست وزیر دوره پهلوی) که از ایادی دولت انگلیس بود با خفت و خواری مجبور به استعفا و ترک ایران شد و در جزیره موریس تا آخر عمر و در تبعید سپری کرد.

اما اینک به حول قوه الهی و با توجه به توانمندی‌های نظامی و امنیتی که به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا و با نعمت ولایت فقیه و رهبری امامین انقلاب اسلامی حاصل شده، رژیم صهیونیستی پس از تجاوز و حمله مذبوحانه به محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه که در حقوق بین‌الملل و مناسبات جهانی به منزله تجاوز به خاک مقدس کشورمان تلقی می‌شود؛ نیروهای مسلح با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخی دندانشکن و سیلی سنگین به دشمن متجاوز و ناقض حقوق بشر در فلسطین اشغالی ، او را سر جای خود نشاند و نشان دادند که امنیت ملی، اقتدار و استقلال ایران اسلامی به هیچ عنوان قابل مدارا نیست.

لازم است در پایان، همانطور که در ابتدا بدان اشاره شد گوشه‌ای از دستاوردها و ره‌آوردهای این عملیات پیروزمندانه را به شرح ذیل برشمارم:

۱.تحقیر اقتدار پوشالی و شکننده آمریکا در مقابل اخطار جدی جمهوری اسلامی ایران در صورت حمایت و دفاع از رژیم صهیونیستی در پاسخ نظامی.

۲.ایجاد حس بی‌اعتمادی برای چندمین بار نسبت به آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس پس از مشاهده ناتوانی آمریکا در حمایت از جنایاتکاران صهیونیستی در عرصه عمل.

۲.ردیابی دقیق و نقطه‌ای مکان‌های استقرار سامانه‌های دفاعی و پدافندی آمریکا در منطقه.

۳.افزایش اطلاعات از نقاط ضعف و قوت سامانه‌های پدافندی آمریکا و شناخت جامع و کامل از میزان توان رزمی و رهگیری همزمان این سامانه‌ها.

۴.اشراف اطلاعاتی و شناخت جامع و کامل از وضعیت دقیق نظامی و دفاعی رژیم خبیث صهیونیستی.

۵.وادار شدن بعضی کشورها به اعلام موضع صریح در قبال مسئله فلسطین و رژیم اشغالگر قدس و ایران در حین و بعد از حمله و شناخت دوستان وفادار و معرفی چهره مجهول منافقین و سلطنت طلبان و...به جهان اسلام.

۶.مشخص شدن عیار و قدرت واقعی توانمندی موشکی جمهوری اسلامی ایران به دنیا و جلب مشتری در سطح جهان.

۷.کنار رفتن و از دور خارج شدن واژه «همه گزینه‌ها روی میز قرار دارد» از ادبیات سیاسی و نظامی دشمنان بعد از اجرای عملیات وعده صادق.

۸.معرفی ایران به عنوان یک کشور مبنادار و آماده مواجه در عمل برای دفاع از مظلومان جهان بر اساس تعالیم دین مبین اسلام و آیات قرآن بدون توجه به دو قطبی شیعه و سنی.

۹.معرفی جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قطب‌های قدرت جهانی که از مرحله تست و گمانه‌زنی و روی کاغذ به مرحله عملیاتی و میدانی و تحمیل و تفهیم آن به افکار عمومی جهان رسیده است.

۱۰.اثبات دستیابی کسب موفقیت‌هایی در عرصه‌های نظامی و تسلیحاتی از طریق نمایش هارمونیک و هم‌ساز از رفت و برگشت‌های هماهنگ بین مردان عرصه دیپلماسی و عرصه میدان در قبل، حین و بعد از عملیات وعده صادق.

۱۱.افزایش محبوبیت ایران در افکار عمومی، جامعه بین‌المللی و انگیزش و برافراشته شدن پرچم غرور و عزت ایرانیان مسلمان و ایجاد یک بازدارندگی خاص و...

محمدرضا کوچکسرائی، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق جزا و جرم‌شناسی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227609 برچسب‌ها انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی ایران سپاه پاسداران

دیگر خبرها

  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر دهنده محاسبات
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • تنش مستقیم میان ایران و اسرائیل تمام شد اما فعلا
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیت‌های سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • واکنش ایران قواعد جدیدی را پایه گذاری کرد
  • تمجید چهره های سیاسی ترکیه از عملیات ایران علیه اسرائیل؛ سپاه ابرهه توسط ابابیل آهنین ایران مورد هدف قرار گرفتند ...
  • خبر رسانه سپاه از موج برخورد با دلالان فوتبال