Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-24@13:37:43 GMT

اعزام دانش آموزان شادگان به اردوی فرهنگی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۲۸۸

 نیک نژاد مسئول حوزه بسیج دانش آموزی اظهار داشت: کار فرهنگی در مدارس موضوعی است که اگر با برنامه و حساب شده باشد با قدم به قدم و تدبیر در راستای آن حرکت کردن  می‌تواند اثرات بسیار خوبی در تربیت دانش آموزان داشته باشد و برعکس تصمیمات عجولانه و بی برنامه در این حیطه نه تنها نتیجه مطلوب را نخواهد داشت بلکه اثراتی معکوس را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

 

ایشان افزودند: همان گونه که دشمنان قسم خورده ما در رسانه ها و فضای مجازی شبانه روز و با برنامه در حال از راه بدر کردن و گمراه گردن جوانان ما و به بی راهه کشاندن آنان هستند، ما هم برای حفظ جوانان خودمان از دسیسه ها و مسیر غلط دشمنان باید تلاش کنیم.

 

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح شهید بهنام محمدی در این مدت توانسته با اعزام دانش آموزان به این اردو های فرهنگی، تربیتی و برگزاری کلاسهای متنوع موفقیت های فراوانی را در جهت رسیدن به اهداف خود در این طرح بردارد.

 

 

 گفتنی است: این اردوی شامل برنامه های فرهنگی تربیتی قرآنی و زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد جمکران در قالب طرح شهید بهنام محمدی انجام خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد

محمد رضا علیمرادی اظهار کرد: در یک ویژه برنامه و با هدف فرهنگ سازی در خصوص حفاظت از زمین، با شعار "مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین"، زنگ زمین پاک در دبستان دخترانه هدف شهرستان چابهار با حضور مسولان دستگاه‌های اجرایی نواخته شد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های هفته زمین پاک، می‌توان به اجرای سرودهای محیط زیستی و طرح بزرگترین میز نقاشی دانش آموزی استان با حضور بیش از ۳۰۰ دانش آموز اشاره کرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هدف از برگزاری میز نقاشی، فرهنگ سازی ‌ و آشنایی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست، مصرف بهینه انرژی و کاهش مصرف پلاستیک است.

در پایان در بین دانش آموزان کتاب خشکه و تره با موضوع مدیریت پسماند و اقلام آموزشی توزیع شد

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • اجرای برنامه پیشگیری از خودکشی در گچساران/ غربالگری سلامت روان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اردوی فرهنگی وتربیتی آب رنگ در اصفهان
  • اردوی مهارتی دانش آموزان در آباده
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد