Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عبدالسلام افزود: سعودی ها در باتلاق یمن گیر افتادند و نمی دانند چگونه از آن خلاص شوند و برای حمایت از خود از ۵۰۰ سرباز آمریکایی استقبال کرده و برای بقایشان به حمایت آمریکا و انگلیس تکیه می کنند.

اخبار بین الملل- سخنگوی جنبش انصارالله افزود: میان آنها و کشور مستقلی که یک تنه، با قدرت، با صلابت و با عقلانیت و حکمت در برابر ارباب استکبار جهانی مقابله می کند، تفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلام آمادگی عربستان برای میزبانی از نظامیان واشنگتن ، پس از تصمیم آمریکا برای اعزام ۵۰۰ نظامی جدید به پایگاه هوایی «ملک سلطان» در شرق ریاض، پایتخت عربستان صورت می گیرد.

آمریکا ماه گذشته نیز اعلام کرد که یک هزار نیروی دیگر به خاورمیانه اعزام می کند اما محل اعزام آنها را اعلام نکرد.

موافقت عربستان سعودی برای حضور نیروهای آمریکایی در خاک این کشور در حالی صورت می گیرد که پیشتر امارات متحده عربی از متحدان اصلی عربستان سعودی در جنگ یمن اعلام کرده بود که نیروهایش را از خاک یمن خارج می کند.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. بر اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: یمن واشنگتن استکبار جهانی انگلیس عربستان یمن آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالله العنزی، سفیر عربستان سعودی در ایران اعلام کرد که محمد نوار العتیبی، سرکنسول جدید این کشور در شهر مشهد مقدس خواهد بود و به محض اتمام اقدامات لازم، مأموریتش احتمالا در دو هفته آینده شروع خواهد شد.

کد خبر 846669 منبع: تسنیم برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه مشهد

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال می شوند
  • ۹۰ هزار شهروند ایرانی عازم حج امسال خواهند شد
  • سفیر ایران: امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟