Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@22:08:14 GMT

تصاویر: مردی که ۲۸ سال اشتباهی در زندان بود!

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۳۲۰

تصاویر: مردی که ۲۸ سال اشتباهی در زندان بود!

فرارو: یک مرد سیاهپوست از اوکلاهامای آمریکا بیش از ۲۸ سال از عمر خود را در زندان سپری کرد در حالی که بی‌گناه بود. پس از برملا شدن اشتباه قاضی که در سال ۱۹۹۱ مرتکب شده بود، این مرد از زندان آزاد شد.

نام این مرد آزاد شده، کوری آتشیسون است و توسط قاضی شارون هولمز در منطقه تولسا کانتی، تبرئه شد. آتشیسون به جرم کشتن جیمز در درگیری خیابانی اشتبا‌ها محبوس شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل این مرد بی‌گناه اظهار کرد: کوری آتشیسون تنها به خاطر مشاهده صحنه قتل خیابانی مردی ۴۸ ساله دستگیر شده بود.

وی افزود: آتشیسون در تمام مدتی که در زندان بود همواره بی‌گناهی خود را اعلام می‌کرد و زمانی که دستگیر شد فقط ۲۰ سال سن داشت.

هم اکنون پس از کشف بی‌گناهی آتشیسون توسط هولمز، ۱۷۵ هزار دلار غرامت طبق قانون اوکلاهاما به عنوان غرامت به او داده شد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: مرد سیاهپوست زندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد

ایتنا - به گفته کارشناسان، زمان و مکان برخورد این قطعه کاملا با پیش‌بینی‌های رسمی در مورد سوختن پالت حامل باتری‌های قدیمی در اتمسفر منطبق بوده است.
 ناسا روز دوشنبه تایید کرد که شیئی که چندی پیش از آسمان به خانه مردی در فلوریدا برخورد کرد بخشی از زباله‌های ایستگاه فضایی بوده است. 

مردی اهل فلوریدا روز ۱۸ اسفند با انتشار متنی در شبکه اجتماعی اکس گفت که یک قطعه فلزی سقف خانه‌اش را شکافته و و با گذر از دو طبقه در نزدیکی پسرش به زمین خورده است.


در همین رابطه بخوانید:
- سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا


به گفته کارشناسان، زمان و مکان برخورد این قطعه کاملا با پیش‌بینی‌های رسمی در مورد سوختن پالت حامل باتری‌های قدیمی در اتمسفر منطبق بوده است.

ناسا نیز متعاقبا ضمن بررسی این قطعا ماهیت آن را تایید کرد.

دیگر خبرها

  • مردی همسرش را کشت تا ۷ فرزندش آواره شوند
  • اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه
  • برادرکُشی با اسلحه شکاری!
  • گوشت چروکیده ؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید! (+عکس)
  • اولین گل پرسپولیس به نفت | اشتباهی که جبران شد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • ناسا برخورد زباله‌های ایستگاه فضایی با خانه مردی در فلوریدا را تایید کرد
  • بعد از عملیات وعده صادق «بی‌حجابی» را عادی سازی کنید/ زیباکلام: تنبیه رژیم صهیونیستی کار اشتباهی است!
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت