Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@16:49:32 GMT

فراخوان صهیونیستها برای تعرض گسترده به مسجد الاقصی

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۳۴۸

فراخوان صهیونیستها برای تعرض گسترده به مسجد الاقصی

به گزارش خبرگزاری مهر، گروهک‌ها و سازمان‌های تندرو صهیونیست موسوم به «اتحادیه سازمان‌های معبد» که سازمان‌های حامی تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد کذایی یهود بر روی خرابه‌های آن هستند با صدور فراخوانی خواستار مشارکت گسترده صهیونیست‌ها در تعرض به مسجد الاقصی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکشنبه مصادف است با روز «روزه جولای» که مقدمه سالروز تخریب به اصطلاح «معبد کذایی یهود» از دیدگاه صهیونیست‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروهک‌ها و سازمان‌های یهودی از این روز به عنوان فرصتی برای یهودی‌سازی مسجد الاقصی و تشدید تعرضات به این مکان مقدس اسلامی استفاده می‌کنند و برنامه‌هایی آموزشی و جشنواره‌هایی را در این روز در اطراف دیوارهای بخش قدیمی قدس برگزار می‌کنند.

پلیس رژیم صهیونیستی به منظور تامین امنیت صهیونیست‌ها شمار زیادی از نیروهای خود را در بخش قدیمی قدس و داخل و اطراف مسجد الاقصی مستقر کرده است.

کد خبر 4671714

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین مسجدالاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزئیات تعرض به کنسولگری ایران در پاریس

آفتاب‌‌نیوز :

گزارش خبرگزاری رویترز حاکی است پلیس هنگام جستجو هیچ ماده منفجره‌ای از این مرد کشف نکرد. 

یک منبع پلیس به رویترز گفت که این مرد ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی (۹ به وقت گرینویچ) وارد ساختمان کنسولگری شد، در حالی که به نظر می‌رسید نارنجک و جلیقه انفجاری دارد. 

او اندکی بعدتر ساختمان کنسولی را ترک کرد و توسط پلیس دستگیر شد. تلویزیون BFM فرانسه گزارش داد این مرد موادی شبیه نارنجک با خود حمل می‌کرد. 

یک منبع پلیس گفت که عامل تعرض همان مظنونی است که سپتامبر گذشته هم تلاش کرده بود کنسولگری ایران را آتش بزند. 

روزنامه فرانسوی «لی پاریزن» به نقل از شاهدان عینی گزارش داده این مرد پرچم‌هایی را روی زمین کنسولگری کشید و گفت هدفش گرفتن انتقام برادرش است. 

با وجود این هنوز انگیزه‌های این فرد مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • حزئیات تعرض به کنسولگری ایران در پاریس
  • (تصاویر) مسجد الاقصی در گرد و خاک شدید
  • حماس فراخوان داد+ ببانیه
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • فراخوان حماس برای حضور گسترده فلسطینیان در مسجد الاقصی
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • ادمین اکانت‌های فارسی زبان صهیونیست‌ها چه کسی است؟
  • تداوم حمله‌های حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت امروز صهیونیست‌ها