Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بسیج سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور روز جمعه در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زلزله اخیر در این شهرستان خسارت‌های زیادی را به بار آورد و بسیاری از مردم این منطقه اکنون با مشکلات جدی مواجه هستند.

وی افزود: یکی از اولویت‌ها در چنین شرایط بحرانی ارزیابی خسارت‌ها و تامین نیازهای اولیه خانواده‌های آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: بنیاد مسکن و متولیان امر باید در این زمینه با سرعت بیشتری وارد عمل شوند.

وی بیان کرد: تعمیر، جابجایی و بازسازی منازل آسیب دیده باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد چرا که برخی از منازل دیگر قابل سکونت نیستند خطرات زیادی از نظر ریزش ساختمان خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور اظهار داشت: مجموعه بسیج و سپاه این آمادگی را دارند تا پس از ارزیابی‌های لازم و مشخص شدن منابع با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی در زمینه تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده پای کار بیایند.

وی گفت: رسیدگی به منازل تخریب شده باید شتاب بیشتری به خود بگیرد تا ما نیز بتوانیم از ظرفیت گروه‌های جهادی در سریع‌ترین زمان ممکن استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان ادامه داد: بسیاری از مردم این شهرستان در بلاتکلیفی به سر می‌برند و بخش عمده‌ای از اقلام آنها هنوز زیر آوار است.

گروههای جهادی در فروردین ماه سال جاری نیز در سیلاب خوزستان در مناطق مختلف استان حضوری فعال داشته و نقش مؤثری در تعمیر بازسازی و جابجایی مردم سیل زده ایفا کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است

سازمان ملل از نابودی بخش‌های وسیعی از زمین‌های کشاورزی در نوار غزه خبر داده است.   الجزیره نوشت: تجزیه و تحلیل مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد (UNOSAT) نشان می‌دهد که ۳۳.۱۳ درصد از زمین‌های کشاورزی غزه تا فوریه ۲۰۲۴ آسیب دیده است.   این افزایش قابل توجهی نسبت به اکتبر سال ۲۰۲۳ است به طوریکه در آن زمان تنها ۵.۳۶ درصد از مزارع زراعی غزه آسیب دیده بودند، اما اکنون بیش از ۱۱۰۰۰ کیلومتر مربع (۴۲۴۷ مایل مربع) تخریب در زمین‌های زراعی این باریکه تحت محاصره دیده می‌شود.   سازمان ملل افزود: کاهش سلامت و تراکم محصولات ناشی از خراب کردن، فعالیت وسایل نقلیه سنگین، بمباران، گلوله باران و درگیری است.   کشاورزان غزه مدت‌هاست که محصولات متنوعی از جمله گندم، زیتون و توت‌فرنگی کشت می‌کنند، اما با داشتن بیشتر زمین‌های قابل کشت در منطقه حائل اسرائیل، کشاورزی با خطرات زیادی همراه بوده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشدید باران در استان/پایه برق‌های آسیب‌دیده وارد مدار شدند
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده
  • سازمان ملل : یک سوم زمین های کشاورزی غزه نابود شده است
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه استکبار را به هم ریخت
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا در پاکستان
  • ۲۵ کشته در پی بارش‌های سیل‌آسا و رعد و برق در پاکستان
  • برد به موقع نفت مسجدسلیمان در کورس رقابت برای صعود لیگ برتر
  • ارائه خدمات علمی به مردم بهمئی توسط دانشجویان پیام نور