Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام مجید باباخانی مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست با اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان یزد که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری عنوان داشت: یکی از نکات مهم در این بیانیه مرور گذشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی به دنبال ترسیم مسیر آینده هستیم باید گذشته را درست مطالعه و بررسی کنیم که این امر در سازمان تبلیغات اسلامی با تغییرات در مدیریت این سازمان مصادف شد.
باباخانی با اشاره به اهمیت و جایگاه تشکل‌های دینی اظهار داشت: تمام فعالیت‌ها و مأموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی توسط تشکل‌های دینی قابل انجام است.
باباخانی با اشاره به گستردگی فعالیت‌های انجام شده توسط تشکل‌های دینی در کشور افزود: ساختار ایجاد شده و نتایج کسب شده را در حوزه تشکل‌های دینی باید به‌عنوان ذخایر ارزشمند حفظ کنیم، اما از طرفی هم نباید در گذشته ماند بلکه باید با استفاده از تجربیات پیش برویم.
مدیرکل تشکل‌های دینی و مراکز فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی ارتقاء انجمن‌های اسلامی است.
وی بر لزوم رفع رکود به وجود آمده در انجمن‌های اسلامی تأکید کرد و گفت: انجمن اصناف از جمله ظرفیت‌های مغفول مانده است که باید آن را احیا کرد.
گفتنی است، در ادامه این نشست اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی یزد به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای در خصوص عملیات «وعده صادق» ضمن حمایت از ستاد کل نیرو‌های مسلح، تاکید کردند: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

پاسخ کوبنده به اقدام تروریستی و جنایتکارانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی حق مسلم و انتظار مشروع ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان و تحقق وعده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود، متجاوزان و جنایتکاران تروریست بدانند که امنیت و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت غیور ایران خط قرمز آحاد ملت به خصوص نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و با تمام قدرت و ظرفیت با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی و آمادگی کامل و روحیه‌ای مضاعف در پاسداری از آرمان‌ها و اهداف نظام ایستاده‌ایم.

ما نمایندگان جوامع ادیان الهی در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از دلاورمردان ستاد کل نیرو‌های مسلح، وزارت دفاع فرماندهان غیور ارتش و سپاه و به ویژه فرمانده رشید هوافضای سپاه این موفقیت را خدمت رهبر فرزانه انقلاب و ملت سرافراز ایران تبریک عرض نموده و اعلام می‌داریم همواره هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل و پشتیبانانش بدون پاسخ باقی نخواهد ماند.

گفتنی است؛ این بیانیه به امضای شارلی انوبه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران، اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران، روبرت بگلریان نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران، آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران و همایون سامح یه نجف‌آبادی نماینده کلیمیان ایران رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • رویکرد حساب ۱۰۰ امام محرومیت زدایی از جامعه است
  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • چرایی چیستی و چگونگیِ بیانات نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در دیدار‌های رمضانی با رهبر انقلاب
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • راهپیمایی حمایت از عملیات «وعده صادق» در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • نمایندگان اقلیت‌های دینی: خطای اسرائیل بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود