Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-20@01:53:16 GMT

احتمال محرومیت پرسپولیس با شکایت برانکو؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۳۷۱

ساعت24 - مسئول کمیتۀ صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس هشدار داد، احتمال محرومیت این تیم از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

 پس از جدایی غیرمنتظره برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس، مَرد کُروات این باشگاه را تهدید کرد که اگر مطالباتش را پرداخت نکنند به فیفا شکایت خواهد کرد، اتفاقی که ظاهراً از تهدید به واقعیت بدل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی محبوب سرخ‌ها تنها شاکی این باشگاه نبود و ماریو بودیمیر هم به دلیل دریافت نکردن مطالبات فصل گذشتۀ خود از قرمزها به فیفا شکایت کرد.

شکایت‌هایی که می‌تواند پرسپولیس را به دردسر بزرگی بیندازد. در همین رابطه، سهیل مهدی، مسئول کمیتۀ صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورتی که حکم شکایت برانکو و بودیمیر از سوی فیفا صادر شود و مسئولان باشگاه پرسپولیس حکم را در دادگاه CAS پیگیری نکنند، احتمال محرومیت این تیم از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ ۶۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب‌آهن از پرسپولیس
  • احتمال محرومیت هواداران بایرن در بازی با رئال
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل شکایت ذوب‌آهن!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • شکایت رئال مادرید از خاویر تباس؛ احتمال بالای محرومیت رئیس لالیگا!
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا