Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: قدرت بازدارندگی ایران اسلامی در چهار دهه اخیر به حدی بوده که جرئت تجاوز و تعدی را از دشمن سلب کرده است. تاریخ انتشار: 07:57 - 30 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۸۰۹

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ نشست مجمع عمومی عادی سالیانه تعاونی شمس، با حضور حجت‌الاسلام سیداحمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی، در محل هتل نهاجا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، امیر هادیان با بیان اینکه خداوند بر درجات معنوی شهید ستاری بیافزاید که بنیانگذار این مجموعه پُربرکت بود، اظهار داشت: موفقیت امروز تعاونی شمس، حاصل خرد جمعی و همیاری تمامی دست‌اندرکاران آن است که به‌عنوان یک تعاونی مصرف برتر، سرآمد و نمونه در سطح آجا و حتی نیرو‌های مسلح، شناخته می‌شود.

معاون هماهنگ کننده نهاجا در ادامه با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوا مبنی بر لزوم توجه فرماندهان به مباحث اقتصادی و معیشتی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها خاطرنشان کرد: اگرچه امروز در دوران جنگ اقتصادی همه جانبه دشمنان در قالب تحریم‌های ناجوانمردانه بسر می‌بریم، اما باید در این کارزار، گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) باشیم که تنها راه مقابله با تهدیدات اقتصادی را اتکای به ظرفیت‌های درونی و حمایت از تولید داخلی می‌دانند.

وی ادامه داد: تعاونی شمس نقشی ویژه‌ در پاسخگویی به مطالبات اقتصادی و معیشتی معظم له، در حیطه و گستره نهاجا بر عهده دارد که بحمدلله تاکنون نیز در این خصوص، سرافرازانه عمل نموده است.

امیر هادیان با بیان اینکه تنها با تلاش مضاعف و جهادگونه می‌توان در جنگ تمام عیار اقتصادی، پیروز شد؛ افزود: بازدارندگی ایران اسلامی در عرصه جنگ سخت، طی چهار دهه گذشته بحدی بوده که جرئت هرگونه تجاوز و تعدی را از دشمن سلب کرده است و این همه مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های سربازان جان بر کف نظام اسلامی در تمام سطوح نیرو‌های مسلح بوده است.

وی گفت: در جنگ نرم و در دوران تحریم‌های ظالمانه اقتصادی می‌طلبد که تلاشگران عرصه معیشت و اقتصاد نیز همچون دلیرمردان حوزه‌های نظامی و امنیتی، کشور را به سطحی از خودکفایی و استقلال اقتصادی برسانند که دشمنان را از آسیب‌رسانی اقتصادی ناامید کنند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام سیداحمد قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجدانه کارکنان حاضر در مجموعه شمس نهاجا، اظهار داشت: حضرت رسول اکرم (ص) در روایتی فرموده‌اند «کسی که شب را صبح کند و اهمیتی به امور مسلمانان ندهد، او مسلمان نیست!»؛ در همین زمینه مصداق عینی اهتمام به مشکلات و دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی کارکنان نیروی هوایی الهی، مجموعه تعاونی‌های شمس است که حقیقتاً توانسته است نقش خود را به نحو احسن در این زمینه ایفا کند.

در پایان این نشست که با حضور جمعی از کارکنان مجموعه تعاونی شمس از نهاجا و پداجا همراه بود، گزارشی از ترازنامه و بیلان مالی این مجموعه در سال ۱۳۹۷ ارائه شد و حاضرین نیز درباره برنامه‌های آتی تعاونی، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر هادیان نیروی هوایی ارتش نیروهای مسلح جنگ اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پررنگ سپاه در افزایش قدرت بازدارندگی/ وعده صادق آبروی صهیونیست‌ها را برد

سردار سیروس صابری، جانشین اسبق فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تبریک فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بسیاری را نصیب کشورمان کرده که تأسیس سپاه پاسداران یکی از این دستاوردهاست. امام خمینی (ره) با هوشیاری و زکاوتشان و با پی بردن به نیاز‌های امنیتی کشور دستور تشکیل سپاه پاسداران را دادند که واقعاً با این دستور تاریخی، امنیت ایران و اقتدار کشور برای همیشه تضمین شد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در مسیری که ترسیم شده به خوبی گام برداشته است، اظهار کرد: درخشش سپاه در عرصه‌های امنیتی و نظامی آن هم در کنار سایر ارکان حکومت واقعاً چشم‌گیر و خیره‌کننده است و واقعاً ایفای نقش سازنده این مولود مبارک انقلاب اسلامی برکات زیادی را برای کشور به دنبال داشته است.

جانشین اسبق فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به نقش سپاه در دفع تهدیدات گفت: سپاه پاسداران در دفع تهیددات به خوبی عمل کرده به ویژه در دفع تهدیدات کردستان، جنوب کشور و شمال کشور. عملکرد سپاه به‌گونه‌ای بوده که مقام معظم رهبری همیشه از این نهاد انقلابی ابراز رضایت کرده‌اند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را باید مردمی‌ترین نهاد در دنیا دانست که خاستگاه آن مردم است و همچنین از میان مردم یارگیری و عضوگیری می‌کند. این نهاد هیچگاه برخلاف آرمان‌های امامین انقلاب و اسلام عزیز خارج نشده و همیشه در مسیر خدمت به مردم و دفع تهدیدات و افزایش قدرت بازدارندگی کشور گام برداشته است.

سردار صابری درباره عملیات «وعده صادق» تأکید کرد: کاری که سپاه پاسداران با رژیم خبیث صهیونیستی کرد در تاریخ نظیرش وجود ندارد. عملیات وعده صادق که در تنبیه متجاوز صورت پذیرفت تحسین همگان را به دنبال داشت طوری که مقام معظم رهبری از آن ابراز رضایت کردند. سپاه پاسداران این عملیات را با ایمان به خدا، مکتب انقلاب، دفاع از مظلوم و نمایش قدرت پیش برد و موجب حیرت همه کشور‌های جهان شد. غرب و دیگر کشور‌ها هیچگاه تصور نمی‌کردند که جمهوری اسلامی وعده خود را عملیاتی کند و در چنین سطحی به رژیم صهیونیستی حمله کند.  

وی به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مأموریت‌های امدادرسانی اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران در کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان حضور پررنگی دارد و در کنار دیگر ارکان امدادرسان نقش قابل توجهی داشته است. سپاه پاسداران یک نیروی نظامی چندمنظوره است؛ یعنی هم در عرصه محرومیت‌زدایی فعالیت دارد و هم در عرصه امدادرسانی و هم در عرصه خدمت‌رسانی و هم در عرصه تأمین امنیت و بازدارندگی.

جانشین اسبق فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: سپا ه پاسداران در افزایش قدرت بازدارندگی نفش پررنگی داشته که در عملیات وعده صادق این مهم نمود و ظهور پیدا کرد و آبروی رژیم صهیونیستی را با آن همه تجهیزات نظامی و حمایت‌های بی‌دریغ غرب برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریف بازدارندگی، سناریوی جدید علیه عملیات وعده صادق/ عبدالحمید می‌خواهد در چارچوب نظام فعالیت کند!
  • آیا با عدالت نسبتی داریم؟/ابعاد مهم سفر رئیس‌جمهور به پاکستان/اشاعه ايران‌هراسي يا تبليغ بازدارندگي؟
  • حزب الله لبنان: «وعده صادق» بازدارندگی تل‌آویو را از بین برد
  • وزیر خارجه فنلاند در گفتگو با امیر عبداللهیان : ادامه تنش در خاورمیانه به نفع هیچ کس نیست
  • به برکت وجود سپاه، دشمن جرئت دست‌اندازی به خاک کشور را ندارد
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • نقش پررنگ سپاه در افزایش قدرت بازدارندگی/ وعده صادق آبروی صهیونیست‌ها را برد
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم
  • تثبیت قدرت بازدارندگی ایران به همه دنیا مخابره شد