Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران درباره کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به خبرنگاران اظهار داشت: آن دسته از اهالی رسانه که همزمان با ثبت نام طرح ترافیک برای ثبت‌نام کارت بلیت مترو و اتوبوس اقدام کرده بودند، پیامک مربوطه به آنها ارسال شد و این افراد 750 نفر بودند که توزیع کارت آنها در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار اجتماعی- وی افزود: به طور کلی طی سه مرحله ثبت‌نام کارت بلیت اتوبوس انجام گرفته که دو مورد همزمان با ثبت‌نام طرح ترافیک بوده و مورد سوم پس از ثبت‌نام طرح ترافیک در نظر گرفته شده که اکنون توزیع کارت بلیت‌ها برای مرحل یک و دو است. 

 دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران ادامه داد:‌کسانی که در مرحله سوم ثبت‌نام کرده‌اند 1300 نفر هستند و طی هفته آینده توزیع کارت‌بلیت‌ آنها انجام می‌گیرد و به طور کلی این کارت‌ها 400 هزار تومان شارژ دارد و اگر به اتمام رسد و خبرنگار نیاز به تمدید آن داشته باشد شارژ مجدد برایش انجام می‌گیرد.

خوانساری با اشاره به اینکه به طور کلی کارت بلیت رایگان برای 2 هزار نفر از اهالی رسانه در نظر گرفته شده است،‌گفت: طی قراردادی که داشتیم پیش از این کارت بلیت‌های اتوبوس توسط خود سازمان تهیه و چاپ می‌شد ولی با افزایش هزینه قیمت‌ها و چاپ دچار مشکل شدیم و این موضوع به خارج از سازمان واگذار شد و سبب زمان بردن تهیه آن شده است. 

وی خاطرنشان کرد: مشکل فنی در مورد نحوه توزیع کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به‌زودی رفع خواهد شد و پرونده کارت‌ها نیز هفته اینده بسته می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح ترافیک کارت بلیت رایگان مترو خبرنگار طرح ترافیک کارت بلیت کارت بلیت رایگان اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیمهای تراکتور و سپاهان در حالی برگزار شد که محمدرضا زنوزی تماشای این بازی را رایگان اعلام کرد و هواداران تراکتور نیز حضوری تاریخی در این بازی داشتند و علاوه بر سکوها، تمام نقاط دیگر استادیوم و حتی خارج از آن را نیز به تسخیر خود درآوردند.

این در حالی است که بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال، رایگان اعلام کردن بلیت بازی غیرقانونی است و به همین دلیل تراکتور از بازی بعدی مجبور شد بهای بلیت را 30 هزار تومان اعلام کند که این عدد هم تراکتور را صاحب ارزانترین بلیت لیگ برتر ایران می‌کند.

با این حال حضور بیش از حد ظرفیت ورزشگاه توسط هواداران تراکتور به خاطر رایگان شدن بازی، واکنش کمیته انضباطی را به دنبال داشته است: باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

دیگر خبرها

  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • بهره مندی ۱۱۰۰ میلیارد تومانی گلستانی ها از طرح فجرانه
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی
  • فروش گوسفند با کارت ملی
  • خبر جدید وزارت جهادکشاورزی درباره فروش دام زنده/ فروش گوسفند با کارت ملی واقعیت دارد؟
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • فروش گوسفند با کارت ملی!