Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سیف‌الله ابوترابی آخرین آمار ثبت‌نامی‌های کارت ملی هوشمند را تشریح و اظهارکرد: تاکنون ۵۲ میلیون و ۵۰ هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند تکمیل ثبت‌ نام کرده‌اند که از این تعداد برای ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کارت صادر شده‌ است. 

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه از جمعیت واجد شرایط برای دریافت کارت ملی هوشمند حدود ۶ میلیون نفر باقی مانده‌اند که نسبت به ثبت‌ نام کارت ملی هوشمندشان اقدام نکرده‌اند،گفت:حدود ۷۰۰هزار کارت ملی هوشمند نیزصادر شده و در دفاتر پست و پیشخوان باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال اضافه کرد: در اغلب شهرهای کشور هنگامی که افراد نسبت به تکمیل ثبت‌ نام خود اقدام می‌کنند اطلاعات آنها یک‌روزه در سامانه ثبت‌ احوال ثبت می‌شود البته مواردی در تهران وجود دارد که در حال  بررسی است.

وی در پایان به تولید کارت ملی هوشمند داخلی نیز اشاره کرد و گفت:چاپخانه دولتی متولی چاپ بدنه‌های کارت ملی هوشمند در داخل کشور است و در حال حاضر این کارت‌ها تولید و برای چاپ به ثبت‌ احوال تحویل داده می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کارت ملی هوشمند سازمان ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

بر اساس گزارش اقتصادآنلاین، هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896618

دیگر خبرها

  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ سهمیه بنزین چه تغییری کرد؟
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • کارت سوخت‌ها شارژ شد؟
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • دست زدن عثمان دمبله برای آرائوخو پس از دریافت کارت قرمز / فیلم
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟