Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ششمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی روئینگ بانوان ایران در سد شیرین دره بجنورد برگزار می‌شود.

سولماز عباسی، مربی تیم ملی روئینگ بانوان، در گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: طی بازدیدی که ریاست فدراسیون از محل اردو داشتند، منطقه را برای تمرین مناسب دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شرایط آب و هوایی، مسیر و اسکان بجنورد مناسب باشد تا مسابقات قهرمانی آسیا در اواخر مهر اردو در همان جا ادامه خواهد داشت. سعی می‌کنیم اردو را هر 21 روز با چند روز استراحت بین اردویی ادامه دهیم.

وی افزود: خداراشکر در حال حاضر بچه‌ها شرایط روحی بسیار خوبی دارند و با انگیزه تمرینات خود را پیگیری می‌کنند. برای مسابقات آسیایی هم تلاش می‌کنیم با توجه به آمادگی تیم تا آن زمان، تمام ارنج‌هایی که امکان پذیر است، ملی پوشان شرکت کنند.

عباسی عنوان کرد: رکوردهایی که بچه‌ها در تست‌گیری‌های تهران ثبت کردند، بسیار قابل قبول بوده است. شرایط برای کسب سهمیه المپیک سخت‌تر و پیچیده‌تر شده، از بین 4 سهمیه بین آقایان و بانوان کسی که رنکینگ بالاتری کسب می‌کند، به المپیک اعزام خواهد شد. کار بسیار سخت است و همه در حال تلاش هستند از جهتی که باعث ارتقا سطح تیم‌ها می‌شود، بسیار خوب است.

مربی تیم ملی روئینگ بانوان در پایان گفت: نازنین رحمانی در یک مقطعی از نظر جسمی یا روحی به شکلی بوده که احساس کرد باید از تیم برود. پس از آن با صحبت‌هایی که ریاست فدراسیون با او داشت، مجاب شد هنوز برای کناره‌گیری زود است. رحمانی ورزشکار بسیار توانا و جوانی است و در اردوهای اخیر حضور داشته و به کار خود ادامه می‌دهد.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا سولماز عباسی فدراسیون قایقرانی روئینگ بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران توانست با برتری چهار بر صفر برابر کویت و کسب ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه D راهی دور یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شود.

به گزارش ایسنا، دور سوم مرحله گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برگزاری دو دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ایران با چهار گل کویت را شکست داد.

علی اکرمی، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور در نیمه اول برای ایران گل زدند. در نیمه دوم سعید احمدعباسی از روی نقطه پنالتی بار دیگر گلزنی کرد و چهارمین گلش را در این رقابت‌ها و دومین گلش را در این مسابقه به ثمر رساند.

در دیگر دیدار همزمان افغانستان سه بر دو از سد بحرین گذشت و به عنوان تیم دوم پس از ایران صدرنشین راهی دور حذفی شد.

شاگردان وحید شمسایی در دور یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با قرقیزستان روبه‌رو خواهند شد. همچنین افغانستان هم در قرعه‌ای جالب باید به مصاف تاجیکستان در مرحله یک چهارم نهایی برود.

سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خطیر: استقلال انشاالله برای قهرمانی سوم در آسیا آماده می‌شود
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران زنجانی