Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@09:57:58 GMT

دیدار ظریف با رئیس جمهور ونزوئلا (+فیلم و عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۶۶۰۸

دیدار ظریف با رئیس جمهور ونزوئلا (+فیلم و عکس)

‍‍‍‍‍‍

وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور ونزوئلا دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف در ادامه سفر خود در کاراکاس به منظور شرکت در اجلاس « نم» با "نیکولاس مادورو" رئیس‌جمهور ونزوئلا دیدار و در خصوص ابعاد مختلف روابط دوجانبه و سایر مسائل مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد. ظریف شب گذشته در اجلاس وزیران امور خارجه جنبش عدم تعهد سخنرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با معاون اول رئیس جمهور ونزوئلا نیز دیدار و رایزنی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ظریف رئیس جمهور ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم

ناصر کنعانی با تاکید بر حتمی بودن حضور ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی گفت: «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه و در پاسخ به سوال خبرنگار حوزه سیاست خارجه خبرگزاری دانشجو با تاکید بر حتمی بودن حضور ایران در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی گفت: «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی افزود: ظرفیت سازمان همکاری اسلامی به عنوان مهمترین ساز و کار موجود در میان کشور‌های اسلامی برای پیگیری موضوعات مورد اهتمام جهان اسلام به ویژه مساله فلسطین همواره یکی از ظرفیت‌هایی بود که محل اهتمام و توجه جمهوری اسلامی ایران برای پیگیری تحولات فلسطین و توقف جنایات جنگی رژیم اسرائیل در ۷ ماهه گذشته بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه در انتها گفت: در چند جلسه‌ای که سازمان همکاری اسلامی در سطح وزرای خارجه و سران برگزار کرد، ایران یکی از کشور‌های مهم برای پیشنهاد دهنده و برگزاری این اجلاس‌ها بود و در عالی‌ترین سطح هم در سطح ریس جمهور هم در سطح وزیر امور خارجه شرکت کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی به اسلام آباد
  • تحولات منطقه‌ای محور رایزنی کاظمی قمی و امیرخان متقی
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و صربستان
  • رایزنی تلفنی وزیران امور خارجه ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ایران و پاکستان
  • وزیر خارجه پاکستان:‌ سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نقطه تحولی در روابط دو کشور است
  • رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و پاکستان در آستانه سفر رئیسی
  • واکنش مقامات ترکیه به توئیت وزیر امور خارجه اسرائیل