Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ اگرچه سامانه شفافیت با هدف شفاف‌سازی عملکرد شهرداری تهران راه‌اندازی شد، اما  از زمان راه‌اندازی این سامانه همواره ابهامات و اختلاف نظراتی درباره میزان ارقام و اعداد ارائه شده در آن وجود داشته است. یکی از موارد مبهم، میزان حقوق دریافتی مدیران است که تنها ارقام پایه حقوق آنها در سامانه درج می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته برخی این گونه انتشار حقوق مدیران شهرداری نه تنها شفافیت نیست، بلکه پنهان کردن میزان واقعی حقوق آنها و آدرس غلط دادن به مردم است. 

علی اعطا (سخنگوی شورای شهر تهران) درباره صحت اطلاعات منتشره در سامانه شفافیت به خبرنگار ایلنا گفت: سامانه شفافیت با هدف درج صحیح اطلاعات حوزه مدیریت شهری راه‌اندازی شد تا این اطلاعات به شهروندان ارائه شود و هیچ چیز مخفی در کار نباشد.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از مواردی که در سامانه شفافیت درج شده است، اطلاعات مربوط به میزان دریافتی‌های مدیران است. در اطلاعات اولیه منتشر شده اشکالاتی بوده است که من در جریان جزئیات آن نیستم، اما خانم آروین،‌ رئیس کمیته شفافیت شورای شهر، تهران پیگیر هستند که ارقام واقعی شوند و این اطلاعات با صحت کامل در سایت شفافیت درج شوند.

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه اطلاعات ناقص مندرج در سایت شفافیت تنها در زمینه حقوق مدیران نیست، تصریح کرد: یکی دیگر از اشکالات برای مثال مربوط به تاریخ‌های استخدامی است که بعضا در سیستم غلط درج شده است و تعداد زیادی از تاریخ‌های استخدامی مطرح شده در تاریخ ۹۶/۶/۱ در سایت درج شده‌اند، در حالی که این تاریخ‌ها درست نیست و بسیاری از اطلاعاتی که روی این سامانه قرار دارد، معتبر نیست یا اشکال دارد.

اعطا در ادامه با بیان اینکه اطلاعات این سامانه از سوی شهرداری ارائه می‌شود، افزود: این اطلاعات از سامانه جامع منابع انسانی در سامانه شفافیت قرار داده می‌شود، در واقع سامانه شفافیت اطلاعات خود را از سامانه جامع منابع انسانی شهرداری دریافت می‌کند و به دلیل نادرست بودن اطلاعات در آن سامانه، طبیعتا اطلاعات موجود در سامانه شفافیت نیز غلط از آب در می‌آید.

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر تهران پیگیر است تا هرچه سریعتر این اطلاعات درست شود، تصریح کرد: این مساله بسیار مهمی است که اطلاعاتی که در دسترس شهروندان قرار می‌دهیم، قابل اعتماد و اتکا باشد.شورای شهر تهران با جدیت از معاونت منابع انسانی شهرداری تهران درخواست می‌کند که در اسرع وقت اطلاعات مربوط به سامانه جامع منابع انسانی را دقیق و معتبر کند تا بیش از این اطلاعات غلط در اختیار مردم قرار نگیرد.

وی در واکنش به اینکه در سامانه شفافیت فقط حقوق پایه مدیران مشخص شده است، آیا فکر می‌کنید شهرداری در نهایت میزان واقعی حقوق آنها را اعلام می‌کند، گفت: هدفگذاری شورا اعلام اعداد واقعی حقوق مدیران است، اما به طور مشخص نمی‌دانم، چه چیزی درباره حقوق مدیران قرار است، منتشر شود، اما مجموعه اطلاعاتی که بر روی سامانه شفافیت قرار می‌گیرد، اشکال دارد، زیرا همانطور که گفتم، این اطلاعات از روی سامانه منابع انسانی برداشته می‌شود که آنها اشتباه است و از معاونت منابع انسانی می‌خواهیم، این اعداد را درست ارائه دهد.

اعطا در پاسخ به سوال دیگری درباره تکلیف شهرداری به ارائه بخشی از سهم عوارض برای تجهیز و نوسازی مدارس گفت: در فیش پرداخت عوارض، ارقامی به تفکیک درج شده است که یکی از آنها برای کمک به نوسازی و عوارض مدارس درنظر گرفته شده و شهرداری این مبالغ را پرداخت می‌کند. خیلی بعید است که شهرداری سهم عوارض آموزش و پرورش را پرداخت نکند، اما برای صحت‌سنجی از معاونت شهرسازی و معاونت مالی شهرداری تهران موضوع را پیگیر باشید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حقوق شورای شهر شورای شهر تهران عوارض شهرداری سخنگوی شورای شهر تهران علی اعطا سامانه شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد

نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش اعلام شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار هم اکنون در سایت سازمان سنجش قابل مشاهده است.

داوطلبان با استفاده از شماره پرونده، شماره شناسنامه و کدملی می‌توانند از نتیجه خود مطلع شوند.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 صبح روز جمعه 18 اسفند 1402 برگزار شد.

در آزمون استخدام رشته‌های شغلی آموزگاری، 28 هزار آموزگار برای مدارس ابتدایی استخدام خواهند شد.

نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار

پیش از این حسن داوود الموسوی مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرده بود: متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون استخدام آموزگار، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه جزو معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، نسبت به تکمیل برگه‌های مورد درخواست اقدام کنند.

وی افزود: هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داودالموسوی در ادامه  بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل برگه‌های اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام شود، ضروری است پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش در مهلت تعیین شده با مراجعه به این سامانه با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش متذکر شد: عواقب ناشی از عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک موردنیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

داودالموسوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی(  gozinesh_medu ) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی( فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می شود)

تصویر تمامی صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش

تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • بهره برداری از ۶ داشبورد و سامانه در مسیر شفافیت
  • مانع تراشی در مسیر شفافیت بازار مسکن
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار اعلام شد
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله گرد‌ها ؟
  • حقوق ۱۵ میلیون تومانی برای زباله‌گرد‌ها؟
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند