Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیگر سریال «ستایش ۳» گفت: با توجه به فیلمنامه‌ای که خواندم احتمال می‌دهم که مخاطب با سریال «ستایش ۳» ارتباط خوبی برقرار می‌کند، از نظر من مردم این سریال را دوست خواهند داشت. تاریخ انتشار: 08:33 - 30 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۶۰۸

فرهاد جم بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر کار خاصی در دست ندارم، پیشنهادات نسبتاً زیادی داشتم، اما به دلایل مختلف فعلاً در هیچکدام از آن‌ها حضور ندارم، آخرین فعالیتم به سریال ستایش ۳ باز می‌گردد که فعلاً در نوبت پخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره کیفیت سریال ستایش ۳ افزود: در مجموع در مورد کیفیت اثر کارگردان نظر نهایی را می‌دهد، اما با توجه به فیلمنامه‌ای که خواندم احتمال می‌دهم که مخاطب با سریال ارتباط خوبی برقرار می‌کند، از نظر من مردم این سریال را دوست خواهند داشت.

بازیگر سریال ستایش ۳ درباره نقش خود در این سریال تاکید کرد: تجربه بازی در نقش یک روحانی به شدت متفاوت بود و البته سختی‌های خودش را داشت، بازی در ستایش ۳ برای شخص من اتفاق جذابی بود و حال باید دید مردم چه نظری در مورد نقش خواهند داشت.

وی درباره تجربه بازی در آثار پرمخاطب تلویزیونی تصریح کرد: من در سریال پرمخاطب همسران به ایفای نقش پرداختم، اما هیچ قاعده‌ای وجود ندارد که به فرض مثال بازیگری که در یک اثر پرمخاطب بازی کرده آینده بازیگری‌اش تامین می‌شود، البته نگاه مخاطب بی تاثیر نیست، زیرا در هر صورت بعد از دیده شدن تهیه کنندگان و کارگردانان بیشتر سراغ مخاطب می‌روند، اما واقعا چارچوب خاصی را نمی‌توان برای آن ترسیم کرد.

بازیگر سریال «همسران» در همین راستا ادامه داد: تجربه سالیان سال بازیگری به من ثابت کرده توانایی یک بازیگر تضمین کننده و موفقیت و انتخاب وی نیست و خیلی اتفاقات در انتخاب بازیگران دخیل است که شاید همه آن‌ها استاندارد و کیفی نباشد، البته این اتفاق هم هست که بعد از دیده شدن در یک اثر پربازدید خود بازیگر هم سخت گیر‌تر می‌شود، این اتفاق برای من هم افتاد.

وی افزود: همواره طی این سال‌ها سعی کردم که در اثری بازی کنم و کاری را انتخاب کنم که صرفاً برای دیده شدن نباشد، کیفیت اثر، متن و کارگردان مهمترین اتفاقاتی است برای من ملاک حضور در یک اثر است، متاسفانه در حال حاضر انتخاب بازیگران و کلاً همه چیز به شکل عجیبی اتفاق می‌افتد.

جم درباره احتمال حضور خود در سینما خاطرنشان کرد: من اینطور نیستم که منتظر یک نقش خیلی خوب باشم و منتظر باشم تا نقش در خانه ام را بزند، همین که کارگردانی خوب به من پیشنهاد دهد و نقش قابل بیانی باشد آن را خواهم پذیرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال ستایش 3 ستایش 3 فرهاد جم فرهاد جم در سریال ستایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی یک تیم هندبال است که با پا بازی می کند. دقت حرکت دادن توپ به حدی است که می توان گفت انگار آن را با دست پاس می دهند. آنها مانند تیم های هندبال خوب، بازی ها را با حوصله پیش می برند تا زمانی که گزینه و فرصت گلزنی درست ظاهر شود. سیتی به هر بازی سرعت مورد نیازش را می دهد. 

آنها گزینه های زیادی نیز در حمله دارند و بازی را تقریباً به میل خود با گریلیش، دی بروینه، برناردو سیلوا، فودن و... اداره می کنند. گواردیولا توانسته ارلینگ هالند را در بازی هایی مانند دیشب برابر رئال، یک گزینه هدف قرار دهد اما در عین حال او حتی مرجع حملات تیمش نبود. 

هالند تقریباً یک مهاجم معمولی در شبکه تو در توی سیتی بود. ستاره نروژی، گاهی اوقات، مجبور است حوصله کرده و تماشا کند که توپ از یک طرف به طرف دیگر می رود بدون اینکه کسی فکر کند باید او را نیز در جریان بازی قرار دهد.

رئال مادرید دیشب مجبور شد با همه اینها روبرو شود، آتشفشانی غیرقابل کنترل که تقریباً غیرممکن است که دهانه را بپوشانیم تا گدازه هایش خارج نشود.

رئال ولی برای دقایق زیادی به این هدف دست یافت. در نیمه اول، آنچلوتی به گواردیولا شوکی زودهنگام داد. دروازه سیتی توسط رودریگو شکار شد و سیتی آنقدر حمله کرد تا اینکه در دقیقه 76 توسط کوین دی بروینه به  گل تساوی رسید. همین گل برای بردن بازی به وقت اضافه کافی بود.

بازیکنان رئال مادرید نیم ساعت پایانی را طوری بازی کردند، انگار اروگوئه‌ای‌های فیلم "انجمن برف (Society of the Snow)"، گرفتار شده در کوه های آند، هستند. آنها مثل قهرمانان فیلم، در بدنه هواپیما نشستند و منتظر گروه نجات ماندند. ناجی رئال، ضیافت پنالتی ها بود.

بردن هندبالیست های سیتی به ضربات پنالتی از قبل برای رئال یک پیروزی کوچک بود چرا که سیتیزن ها امروز تیمی هستند که بهترین فوتبال جهان را بازی می کنند اما وقتی رئال مادرید جلوی شماست، هیچ چیز حتی بهترین بودن در دنیا هم کافی نیست. 

بهترین بازیکن با دستانش ولی آندری لونین بود. قهرمان مسابقه‌ای که می توانست یک قتل عام باشد ولی برای رئال باشکوه به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • زخم کاری ۳ کی پخش می‌شود؟ + جزئیات
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • بازیگر جومونگ در جلسه فیلمنامه‌خوانی سریال جدیدش/ عکس
  • در ستایش سیتی: تیم هندبالی که با پا بازی می‌کند
  • در ستایش سیتی: تیم فوتبالی که هندبال بازی می‌کند
  • لحظه تلخ و دردناک از پایان زندگی یک زن تُرک
  • موشک‌هایی که با زنان و کودکان کاری نداشت
  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید (عکس)