Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتسال شاهین و مقاومت هر کدام با انگیزه هایی متفاوت به مصاف یکدیگر خواهند رفت، نماینده کرمانشاه به دنبال کسب اولین پیروزی و رهایی از قعر جدول است و نماینده البرز نیز به دنبال کسب سومین سه امتیاز خود در این فصل و حتی صعود به صدر جدول است.
تیم شاهین که در این فصل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده به تازگی سرمربی تازه منصوب شده خود را هم از دست داده تا دست خالی تر از قبل مجبور به انجام مسابقه با یکی از تیم های مدعی این فصل باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسن خبیری طبق آنچه که خود ادعا کرده به نبود حداقل امکانات و تنها پس از ۲ هفته سرمربی گری در تیم شاهین عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید تا امروز این تیم بدون سرمربی به میدان برود.
بحث غیرحرفه ای بودن یا نبودن این اقدام سرمربی شاهین در این بحث نمی گنجد اما همین موضوع می تواند تلنگری باشد برای مسئولان استان تا حمایت های لازم را از تنها نماینده استان که برای اولین بار نیز هست به جمع برترین های فوتسال ایران راه پیدا کرده به عمل آورند چرا که اگر شخص دیگری هم هدایت تیم کرمانشاه را برعهده بگیرد نیاز به امکانات دارد.
به هر ترتیب، تیم فوتسال شاهین امروز باید با انبوهی از مشکلات در برابر تیمی قرار بگیرد که جزء چهار تیم اول است و تا اینجا خود را به عنوان یک چهره مدعی نشان داده است.
تمرینات تیم شاهین به صورت مرتب برگزار شد
مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تمرینات این تیم در طول چند روز گذشته به صورت مرتب با حضور مربیان و بازیکنان تیم انجام شده است.
سیداحسان احسانی خاطرنشان کرد: هرچند سرمربی تیم بنا به علل و دلایلی پس از مسابقه هغته قبل برابر نماینده قم به ناگاه تیم را ترک کرد اما بازیکنان تمرینات خود را زیرنظر مربیان به صورت منظم برگزار کرده و از آمادگی نسبی برخوردارند.
وی تصریح کرد: تیم مقاومت از جمله تیم های مدعی این فصل است که ۲ مسابقه خود را تاکنون با پیروزی پشت سرگذاشته و جزو تیم های بالانشین جدول محسوب می شود.
احسانی در پایان گفت: با این حال تیم ما نیز برای پیروزی در دیدار برابر نماینده البرز ناامید نیست و همه تلاش خود را برای موفقیت در این مسابقه به کار می گیریم.
تیم های فوتسال مقاومت البرز و شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۸ عصر امروز (یکشنبه – ۳۰ تیر) در کرج چهارمین دیدار این فصل خود را در لیگ برتر مقابل هم انجام می دهند.
در پایان هفته سوم، تیم مقاومت با ۲ پیروزی و یک شکست و کسب ۶ امتیاز رده چهارم جدول را به خود اختصاص داده و تیم شاهین هم با سه باخت و بدون امتیاز سیزدهم است.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتسال کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات

به گزارش خبرگزاری مهر، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست نمایندگان ایران با حریفان رقابت کردند که حاصل تلاش آنها ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز بود.

در رقابت‌های امروز مصطفی حسن‌زاده در فرم نن‌گوئن، صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم، شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم با برتری مقابل حریفی از چین، معین تقوی در وزن ۹۰ کیلوگرم ساندا، زهرا کیانی در فرم چانگ‌چوان با پشت سرگذاشتن نماینده چین و هلیا اسدیان در فرم نن‌گوئن به مدال طلا رسیدند.

شاهین بنی‌طالبی در فرم نن‌گوئن نقره گرفت و زهرا جلیلی (۲مدال برنز) در فرم‌های چانگ چوان و گون شو و هلیا اسدیان در نان‌چوان دو مدال برنز در تالو بدست آوردند.

امروز همچنین سهیلا منصوریان در وزن ۶۰- کیلوگرم یک برد و یک باخت کسب کرد، محمدرضا ریگی در وزن ۸۵- کیلوگرم نماینده اردن را مغلوب کرد و سهیل موسوی در وزن ۷۵- کیلوگرم در مبارزه با «سعد بوجکا» دارنده مدال نقره جهانی از مراکش پیروز شد.

همچنین در پیکارهای بخش تالو حسین قبله نما در چانگ‌چوان، زهرا کیانی در فرم جین‌شو، شاهین بنی‌طالبی‌ و مصطفی حسن‌زاده در نن‌دائو موفق به کسب مدال نشدند.

فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه) نیز پیکارها تالو پیگیری می‌شود و هر ۶ نماینده کشورمان با حریفان در فرم‌های مختلف رقابت خواهند کرد. همچنین در بخش ساندا محسن محمد سیفی، علی خورشیدی، سهیل موسوی و محمدرضا ریگی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 6087953

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • رئیس باشگاه میلان: پیولی تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد بود
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهددر لیگ عراق