Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@18:19:58 GMT

برق چند اداره پرمصرف پایتخت قطع شد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۰۸۷

به گزارش ایسنا، ۲۲ تیرماه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد که به دستگاه‌های پرمصرف مهلت یک هفته‌ای داده می‌شود و در صورت استمرار این شرایط، برق مراکز یاد شده با هماهنگی استانداری تهران قطع خواهد شد. در ۲۴ تیرماه نیز اعلام شد برق ادارات پرمصرف اداری دولتی و غیردولتی پایتخت در راستای بخشنامه استانداری مبنی بر کاهش مصرف انرژی، قطع خواهد شد؛ خبری که حاکی از جدیت وزارت نیرو در اجرا کردن طرح‌های مدیریت مصرف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برق ۱۵ دستگاه دولتی قطع شد

در این راستا، حسین صبوری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ - در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مصوبه‌ استاندار درمورد دستگاه‌های ملی و استانی مستقر در استان و شهر تهران، اظهار کرد: این مصوبه چند بند مهم داشت؛ نخست آنکه دستگاه‌های دولتی باید ۱۰ درصد مصرف خود را نسبت به سال گذشته کاهش دهند. دوم این‌که از ساعت ۱۲ تا ۱۸ باید دمای سیستم‌های سرمایشی خود را روی ۲۵ درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند و تمام یا بخشی از مصرف خود را از ساعت ۱۲ تا ۱۶ از طریق برق اضطراری استفاده کنند.

وی با بیان این‌که ۱۰۰۰ مرکز بزرگ دولتی برای این امر هدف‌گذاری شد، گفت: ۲۵۰ نفر از همکاران ماموریت پیدا کردند که به مراکز مذکور مراجعه و میزان مصرف برق این مراکز را با چک لیست‌هایی که در اختیار داشتند، بررسی و گزارش کنند. البته ۱۰۰۰ دستگاه پرمصرف نیستند بلکه مصرف دیماند آن‌ها بالاست.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تاکید بر این‌که بخش عمده‌ای از دستگاه‌ها بخش‌نامه مذکور را رعایت کردند، افزود: در میان برق تعدادی از دستگاه‌ها که به آن‌ها اخطاریه هم داده بودیم اما مصرف را رعایت نکرده بودند، با هماهنگی استانداری تهران برای دقایقی قطع شد.

صبوری تعداد دستگاه‌های مذکور را ۱۵ عنوان کرد و گفت: علی رغم اینکه هوا گرم و مصرف برق بالاست هم مردم و هم دستگاه ها همراهی می‌کنند که مصرف را مدیریت کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش بیش از ۴۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به توقیف 15 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در محدوده چیتگر تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه در دستورکار ماموران قرار گرفت و در جریان آن چندین دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق که در نمایشگاهی در چیتگر تهران نگهداری شده بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه تردد انواع موتورسیکلت سنگین با حجم بالای 250 سی‌سی در معابر عمومی ممنوع است، کارآگاهان این پلیس با حضور درمحل، موتورها را رویت و نهایتاً موتورهای مذکور را توقیف کردند. در بررسی اولیه نیز مشخص شد که این فروشگاه با برگزاری مراسم و دعوت از موتورسواران سنگین اقدام به افتتاح نمایشگاه خود کرده که برابر خبر واصله تعدادی از موتورسیکلت‌های موجود فاقد اسناد و مدارک مثبته بوده و مالکین نتوانستند اقدام به ارائه اسناد و مدارک گمرکی کنند. 

کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه موتورسیکلت‌های کشف شده شامل تعداد 15 دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق بود که توقیف شد، گفت: در این خصوص پرونده‌ای نیز تشکیل شده و به همراه متهمین به مرجع قضائی معرفی شد. کارشناسان نیز ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 40 میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • تهران بزرگ‌تر شد
  • ادارات تهران باید تا ۱۵ خرداد امسال برچسب انرژی بگیرند
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • انتقاد چمران به نمای شیشه‌ای ساختمان برخی دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم