Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به توقیف نفتکش متخلف انگلیسی، اظهار داشت: این اتفاق یک پیروزی بزرگ است.

وی در خصوص افسارگسیختگی بازار به ویژه در حوزه مسکن، افزود: شرکت های دولتی آغاز کننده گرانی ها هستند و انتظار ما این بود که براساس ماده ۱۱۰ آئین نامه داخلی مجلس، رئیس جلسه در نطق پیش از دستور به این موضوعات مهم اشاره می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی لاریجانی در پاسخ به این تذکر، گفت: اقدامی از سوی انگلیسی ها انجام شد که پاسخ آنان را دادیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره گرانی ها خاطرنشان کرد: ما در جلسات غیرعلنی این موضوع را بررسی کرده ایم و نیاز است که دولت در این زمینه گام عملی بردارد.

کد خبر 4671751 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: حسینعلی حاجی دلیگانی علی لاریجانی نفتکش گرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم

حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

به گفته وی مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت گفت: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وی افزود: همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • ژنرال انگلیسی: برای کی‌یف سخت است جلوی حمله مسکو را بگیرد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • حسینی: در حال آماده شدن برای تعامل بیشتر با مجلس آینده هستیم
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو