Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، مطالبات ۱۰۲ نفر از مراجعان دستگاه قضایی بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونین  وی با 102 نفر از شهروندان با هدف تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مطالبات مردم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار با اشاره به اهمیت ارتباط نزدیک مسئولین قضایی با مردم، دیدارهای مردمی را فرصتی در جهت ارتباط مستقیم با مراجعان و شنیدن مشکلات مردم و تکریم ارباب رجوع خواند و افزود: در دوره جدید مدیریت دادگستری استان این برنامه با قوت ادامه خواهد داشت و تأکید کرده ایم تا در حوزه های قضایی سراسر استان ضمن برگزاری جلسات ملاقات مردمی ، مساعدت در بررسی و رفع مشکلات قضایی مراجعین انجام شود.

 علی صالحی در ادامه تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با اعمال مدیریت جهادی و انقلابی ، زمینه خدمت رسانی به مردم شریف استان هرمزگان را تسریع کرده و با مد نظر قرار دادن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه با بسط و توسعه امنیت، زیرساخت های رشد اقتصادی و فرهنگی استان را فراهم نماییم.

 وی همچنین اظهار امیدواری کرد: در دیدارهای هفتگی که به صورت برنامه ریزی شده و مستمر توسط مسئولان قضایی سراسر استان برگزار می شود ، زمینه خدمت رسانی بهتر به مردم شریف هرمزگان و تسریع در احقاق حقوق آنان بیش از پیش فراهم شود.
 
 گفتنی است : متقاضیان دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان می توانند با تهیه درخواست مکتوب و ارائه مستندات پرونده خود جهت نام نویسی به دفتر رئیس کل دادگستری هرمزگان واقع در ساختمان مرکزی دادگستری استان مراجعه نمایند.

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شیراز حائری روزنامه اوقات فراغت شبستان یزد کلیپ شهرستان میناب کتابخانه های عمومی سبک زندگی اسلامی علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان ملاقات مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد

رئیس کل دادگستری مازندران به افرادی که قصد تعرض به منابع طبیعی و اراضی ملی در استان را دارند هشدار داد برخورد قضایی با متعرصین انجام می‌شود و برخورد دستگاه قضایی مازندران با متخلفین، جدی، قاطع و بازدارنده خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی جنگلی- جلگه‌ای، اراضی حفاظت شده البرز مرکزی و اراضی ساحلی سیسنگان شهرستان نوشهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برخی زمین‌های جنگلی و ساحلی در شهرستان نوشهر مورد تصرف قرار گرفته و متاسفانه برخی افراد به خود اجازه می‌دهند علی‌رغم اینکه این زمین‌ها متعلق به منابع ملی است، زمین را در ید و تصرف غاصبانه خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری مازندران تاکید کرد: همه دستگاه‌های مرتبط تکلیف دارند از اراضی ملی و منابع طبیعی صیانت و حفاظت کنند، چرا که این اراضی، جزو انفال و متعلق به مردم است و دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل منابع طبیعی استان، به عنوان امین مردم باید از این منابع خدادادی حراست کنند.

پوریانی با بیان اینکه دستگاه قضایی در این راستا ورود جدی به موضوع خواهد داشت، تصریح کرد: افرادی که قصد تعرض به منابع ملی و منابع طبیعی دارند از این قصد خود عدول کنند، چرا که قطعاً برخورد دستگاه قضایی با متخلفین، جدی، قاطع و بازدارنده خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در برخی اراضی ملی غرب استان، افرادی ساخت و سازهایی انجام دادند و علی‌رغم اینکه حکم خلع ید و قلع و قمع مستحدثات در خصوص این زمین‌ها صادر شده، ولی متاسفانه اداره کل منابع طبیعی تاکنون نسبت به اجرای این احکام اقدام نکرده و به تکالیف و وظایف خود در این خصوص عمل نکرده است که قطعاً دستگاه قضایی به موضوع ورود نموده و نسبت به اجرای احکام صادره به قید فوریت اقدام خواهد شد. 

به گزارش تسنیم، رئیس کل دادگستری مازندران در جریان سفر کاری خود به غرب استان از اراضی جنگلی- جلگه ای موسوم به 10 هکتاری در روستای ملکار، اراضی 5 هکتاری حفاظت شده البرز مرکزی در مجاورت پارک سیسنگان، اراضی جنگلی منطقه توسکاتک و اراضی ساحلی سیسنگان بازدید به عمل آورد و به صورت میدانی، وضعیت تغییر کاربری‌های غیرمجاز، ساخت و سازهای بدون مجوز و تصرفات اراضی ملی را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • بررسی مشکلات و توانمندی‌های حوزه قضایی ساوه
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند