Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیرکل صداوسیما در دیدار جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان جشنواره ابوذر را فرصت دیده شدن اصحاب رسانه و خبرنگاران در رویداد فرهنگی دوسویه‌ای دانست که امکان ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین فعالان رسانه و مخاطبان خود را در محیطی صمیمی و هنری فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 لطیفی با مهم ارزیابی کردن قرابت عنوان این جشنواره با محتوا و رویکرد آن، صداقت، راستگویی، عدالت خواهی و دفاع از حریم امامت و ولایت را از مهمترین ویژگی‌های ارزشمند شخصیت حضرت ابوذر برشمرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید خصوصیات و ویژگی‌های حضرت ابوذر را الگو و سرمشق رفتاری و کرداری خود قرار دهند چرا که امروز ما برای فعالیت و نقش آفرینی در جبهه رسانه‌ای انقلاب اسلامی، باید ابوذر‌های زمانه خود باشیم.
رئیس رسانه استانی اظهار داشت: امروز اگر استکبار جهانی با ابزار رسانه‌ای قوی خود در دنیا در جنگ نامتقارن رسانه‌ای تلاش دارد تا دستاورد‌های فراوان انقلاب شکوهمند اسلامی را از میان بردارد، وظیفه ما بعنوان رسانه‌های انقلابی بسیار سنگین و خطیر است.
وی در ادامه آمادگی صداوسیمای را برای مشارکت فعال در برگزاری جشنواره ابوذر طبق سنوات گذشته، اعلام کرد.
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان هم با تقدیر از همکاری ویژه و شایسته رسانه استانی در سنوات برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره ابوذر با هدف تبیین نقش مهم و تاثیرگذار رسانه‌ها در آگاهی بخشی به قشر‌های مختلف مردم از اخبار و واقعیت‌های موجود در جامعه و همچنین تجلیل از رسانه‌های فعال برگزار می‌شود.
سرهنگ طهماسبی درخصوص نوع آثار تولیدی گفت: این جشنواره در حوزه‌های مختلف و با موضوعات متنوع در نیمه مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد که امید است تا با مشارکت اصحاب رسانه مثل هر سال پرشور برگزار شود.   انتهای پیام/ن   دیدار جانشین سپاه انصار المهدی(عج) استان با مدیرکل صداوسیما

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه تولید فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارها بر اساس مطالعات انجام شده در زمینه استفاده پایدار از منابع و گستره‌های آبی برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال و با تمرکز بر سیاست‌های کلی توسعه دریا محور و نقش آفرینان این حوزه اعم از نهادهای تنظیم گر و دستگاه‌های عمومی، دولتی و غیر دولتی، شرکت‌های خصوصی و شرکت‌های دانش بنیان و با رویکردی متفاوت و به عنوان پلتفرم همتایابی (Business Matchmaking) طراحی گردیده است و فرصتی مناسب برای توسعه همکاری‌های دو جانبه و تعامل B۲B و B۲G بین فعالین حوزه اقتصاد دریا تلقی می‌شود.

در قالب این رویداد که مشترکا توسط شورای‌عالی صنایع دریایی کشور و منطقه آزاد قشم طراحی شده و اجرا خواهد شد، نشست‌ها و پنل‌های تخصصی مختلفی برگزار شده و شرکت‌های ایرانی این فرصت را خواهند داشت تا با همتایان خود جهت همکاری در حوزه‌های حمل‌ونقل ترکیبی، لجستیک دریایی، کشتیرانی، کشتی‌سازی، سازه‌های دریایی، اکتشاف، استخراج و انتقال نفت و میعانات، بانکرینگ و خدمات تأمین سوخت شناورها، خدمات بندرگاهی، گمرک، شیلات و صیادی، گردشگری و تفریحات دریایی آشنا گردیده و همکاری‌های چندجانبه را از طریق تعامل بین فعالان حوزه اقتصاد دریامحور توسعه دهند.

گفتنی است؛ نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران ( ISBE ۲۰۲۴) از تاریخ ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

کد خبر 6085495

دیگر خبرها

  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • طنز رسمی در حال عقب افتادن از طنز غیررسمی است/هزار و ۱۲۹ اثر به طنز پهلو رسید
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد وجود ندارد
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • نخستین رویداد بین‌المللی همتایابی دراقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند