Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:33:17 GMT

شهرستانی که از سال 85 مستحق داشتن یک بیمارستان بود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۷۷۲۷۲

شهرستانی که از سال 85 مستحق داشتن یک بیمارستان بود

‌مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان گچساران در بخش درمان تامین اجتماعی مورد ظلم واقع شده است.

‌به گزارش ایسنا، «پیام اکبری» در جمع خبرنگاران افزود: براساس سطح بندی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی داشتن یک بیمارستان 32 تخت خوابی حق شهرستان گچساران است.

وی اظهارکرد: این شهرستان از سال 85 به بعد مستحق داشتن یک بیمارستان بود، در سال 86 مجوز اولیه این بیمارستان صادر، زمین مورد نیاز نیز خریداری شد و ساخت این بیمارستان مصوبه سفر رئیس‌جمهور وقت بود اما تاکنون محقق نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در مراکز سرپایی گچساران شرایط بهتر است، خاطرنشان کرد: پلی کلینیک درحال ساخت تامین اجتماعی گچساران هم اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که راضی کننده نیست و با کندی پیش می رود.

اکبری تصریح کرد: قرار بود این پلی کلینیک که از خرداد ماه 96 عملیات اجرایی آن آغاز شده، آبان ماه امسال افتتاح و بهره برداری شود که متاسفانه این مهم محقق نمی شود.

وی ادامه داد: در صورتی که سرعت عملیات اجرایی پلی کلینیک افزایش نیابد پیمانکار این پروژه خلع ید خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: درخواست مجوز تبدیل پلی کلینیک گچساران به پلی کلینیک شبانه روزی را داده ایم و خواهان راه اندارزی بخش های فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی و واحد طب کار هستیم.

اکبری با بیان اینکه ارتقاء تجهیزات تشخیصی و درمانی پلی کلینیک گچساران به نحو احسن انجام شده است، بیان کرد: شهرستان گچساران 85 هزار بیمه شده دارد.

وی اضافه کرد: از سال 97 به صورت هفتگی از پزشکان متخصص و فوق تخصص یاسوج، مرکز استان، برای ویزیت به گچساران اعزام می شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بيمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • تغییر فرمانداران در جهت پیشبرد و تحقق شعار سال
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند