Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

شرکت حمل و نقل ریلی رجا 4 دستگاه واگن مسافری خواب 4 تخته ساخت داخل را از شرکت واگن پارس تحویل گرفت.

به گزارش تین‌نیوز مدیرعامل شرکت رجا با اعلام این خبر افزود: واگن‌های تحویل گرفته شده از قرار داد خرید 33 دستگاه واگن 4 تخته پارسی است که 17 تیر ماه سال جاری تحویل و 23 تیر نیز  مورد تست سیر دینامیک با حضور کارشناسان راه آهن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد رجبی گفت: 26 دستگاه از این واگن‌ها پیش از این، از واگن پارس تحویل شد که در حال بهره‌برداری است، و با ورود این 4 دستگاه به ناوگان مسافری رجا،  مجموع واگن‌های مسافری تحویل گرفته شده از قرارداد مذکور 30 دستگاه می‌شود.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص زمان تحویل‌گیری واگن‌های باقی مانده اظهار داشت: طبق مذاکرات و برنامه‌ریزی انجام شده با شرکت واگن پارس، 3 دستگاه واگن دیگر  در آینده نزدیک تحویل شرکت رجا می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: رجا شرکت رجا واگن محمد رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۷۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحول ریلی دولت سیزدهم با محوریت وزارت کشور

تین نیوز

سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، در پاسخ به اظهارات اخیر رئیس شورای شهر تهران درخصوص تأخیر قرارداد تأمین ۷۹۱ دستگاه واگن متروی تهران، مواردی را در زمینه تحول ریلی دولت سیزدهم با محوریت وزارت کشور اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، متن جوابیه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به شرح زیر است:
- قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن برای خطوط متروی تهران پس از پنج سال از امضای قرار داد در دوران خدمت رسانی دولت سیزدهم و با همت مقام عالی وزارت کشور وارد فاز عملیاتی شد.
همچنین الحاقیه قرار داد فوق به میزان ۱۶۱دستگاه واگن که جمعا ۷۹۱ دستگاه واگن را تحویل متروی تهران می نماید در سال گذشته امضا شد.
با تدبیر ایمرو (سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور) و از طریق مطالعه فشرده اسناد و جلسات متعدد، زمان ۶ ماهه مندرج در قرارداد حتی به میزان سه ماه تاکنون کاهش یافته است. (طراحی پایه در شرف تأیید تا هفته اول اردیبهشت ماه می باشد)
به رئیس محترم شورای شهر تهران توصیه می گردد نکات زیر را مورد امعان نظر ویژه قرار دهند:

۱ - انقلاب مترویی کشور با زمینه سازی و عقد قرارداد و اجرایی نمودن طرح ۲۰۰۰ دستگاه واگن به ناوگان مترویی کشور در این دولت و توسط وزارت کشور ( ایمرو) محقق شده است.

۲ - انجام چنین قرار داد بزرگی طبیعتا پیچیدگی های فنی و مالی خاص خود و در عین حال زمانبر بودن فرآیند را به همراه دارد که بحمدلله بدون مشکل در حال انجام می باشد .

۳ - قرارداد ۶۳۰ دستگاه واگن مترویی تهران پس از پنج سال در این دولت و توسط وزارت کشور در طی یک سال گذشته اجرایی و وارد فاز عملیاتی شده است.

۴ - الحاقیه ۱۶۱دستگاه واگن به قرار داد ۶۳۰ دستگاهی تهران در همین دولت و در نیمه اول سال ۱۴۰۲ منعقد شده و ظرفیت تهران در این حوزه را افزایش داده است.

۵ - قرارداد ۶۹۹ دستگاه واگن برای سایر کلان شهرهای کشور در طی یک سال گذشته منعقد شده است.

۶ - قرارداد ۲۸۰ دستگاه واگن متروی تهران در طی چند ماه گذشته امضا شده است. ( البته از سوی یکی از اعضای کنسرسیوم که متولی ساخت داخل می باشد تاکنون امضا نشده است.)

۷ - شهرهای اهواز و کرمانشاه از محل ۲۰۰۰ دستگاه واگن فوق الذکر هر کدام بنا بر سهم خود دارای واگن مترو خواهند شد.

۸ - این سازمان برای تامین پیش پرداخت ۶۳۰ دستگاه واگن و خرید اتوبوس با استفاده از تهاتر نفت اقدام به فروش نفت و واریز وجوه مربوط به قراردادها نموده است و تمام آنچه تاکنون اتفاق افتاده مدیریت وجوه فروش نفت و مصرف آن در ردیف های مختص خود بوده است.

۹ - تمامی موارد فوق توسط کارشناسان و عوامل اجرایی و مدیریتی سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور که همگی در زمره نخبگان و دارای تحصیلات عالیه در صنعت ریلی و حمل و نقلی کشور هستند منعقد و اجرایی شده است.

۱۰ - درباره موضوع واردات اتوبوس های برقی نیز مطالب بیان شده به دور از واقعیت بوده و تایید نمی شود .

در پایان باید خاطر نشان کرد که بهتر این بود رییس محترم شورای شهر تهران جناب آقای مهندس چمران پیش از اظهار نظر دراین خصوص، با تماس یا برگزاری جلسه کارشناسی اطلاعات دقیقتر را دریافت می نمودند تا اظهاراتشان مورد سوء استفاده مغرضان قرار نگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پارس فراسو عرضه کننده انواع اتوکلاو و استریل کننده بخار
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد
  • توضیحات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درباره واردات واگن‌های مترو
  • طرح ۲ هزار دستگاه واگن به ناوگان مترویی کشور محقق شده است
  • خبر مهم برای متقاضیان پژو پارس؛ تولید ادامه می یابد
  • تحول ریلی دولت سیزدهم با محوریت وزارت کشور
  • فولکس‌ واگن صعود کرد
  • ◄ وعده آغاز نهضت بازسازی لکوموتیو های متوقف طولانی مدت در سال 1403
  • فولکس‌واگن صعود کرد
  • قرارداد واردات ۶۰ واگن خط یک مترو مشهد منعقد می‌ شود